Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 II SW PHEV

Krzysztof, 8 miesięcy temu
Silnik Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 117 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 508 II SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ekonomia, jakość wykonania i design.
5,0
Całokształt
Samochód posiadanie roku a z drugim takim samym mam doczynienia od 2 lat. Projekt karoserii i wnętrza-ktoś miał „dobry dzień” ogólnie samochód bardzo dobry choć to nie sportowy samochód i emocji z jazdy nam nie dostarczy zbyt wielu jednak będzie bardzo dobrym i ekonomicznym wyborem dla osób ceniących komfort, design, i bezawaryjność a dodatkowo ekonomię choc nie koniecznie w mieście fizyki się nie oszuka jeżdżąc ekonomicznie 8l/100km co jest jest wynikiem masy samochodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
185km i 1.6 pojemności z bezpośrednim wtryskiem jest wystarczające do normalnej a nawet nieco bardziej dynamicznej jazdy. Ważne żeby wymieniać olej na czas i nie katowac go na zimnym co jest dosyć trudne ponieważ nie ma wskaźnika temperatury (trzeba go wyświetlić w trybie osobistym choć to tylko temperatura oleju)
5,0
Skrzynia biegów
8 przełożeń z łopatkami w normalnej jeździe całkiem dobrze dobiera przełożenia choć w trybie sportowym przeciąga za długo choć po coś są łopatki. Brakuje trybu manualnego który jest tylko w wersji GT (bez hybrydy)
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny oceniam bardzo dobrze choć nie należy spodziewać się niewiadomo jakiego przyspieszenia. To samochód „GT” a nie sportowy! Czuć masę samochodu gdzie kierowca i pełny bak(baczek zbiornik jest absurdalnie mały) bez problemu daje nam 2 tony… w trybie hybrydowym w cyklu pozamiejskim spisuje się idealnie. Miasto i trasa również bez problemu.
4,0
Karoseria
Design to jeden z największych atutów tego samochodu choć wiadomo to kwestia gustu. Niestety samochód nie ma żadnego zabezpieczenia przed korozją… takie czasy.
Komfort
3,0
Widoczność
Szerokie słupki ograniczają widoczność i co mnie irytuje najbardziej w lusterku lewym odbijają się podświetlone przełączniki od asystenta pasa ruchu i otwierania zbiornika paliwa… mnie to irytuje. Kolejna sprawa kierunkowskaz na lusterku jest tak zawinięty że gdy jest włączony i patrzymy w lusterko poprostu nas oślepia! Że tego nikt nie zauważył w testach?
4,0
Ergonomia
Właściwie to nie mam zastrzeżeń poza dziwnym umieszczeniem przełącznika wyboru trybu pracy napędu i zawieszenia. No i mogły być pod ekranem zwykłe klawisze a nie takie „dotykowe” również ogrzewaniem stwrujemy tylko z ekranu. Poza tym wszystko jest ok. No może mógłby być wyłącznik kontroli trakcji z guzika a nie z ekranu w menu…
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj nie mam zastrzeżeń wszystko działa całkiem fajnie. Za pierwszym razem szyberdach mnie przestraszył-gdy jest uchylony przymyka się przy 80km/h co robi dosyć głośno.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moim wzroście 190cm i długich nogach można znaleźć pozycje za kierownicą bez problemu choć pedaly mogły by być dalej a właściwie pod pedalami mogło by być więcej miejsca-nie można nóg wyprostować jadąc na tempomacie. Z tyłu miejsca więcej niż w lagunie III GT więc dla mnie na plus.
5,0
Wyciszenie
Pozytywnie jestem zaskoczony-szyby bez ramek a w środku całkiem cicho silnika prawie nie słychać gdy nie przekraczamy 3000obrotow.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
30tys km żadnych problemów oby tak dalej. Spalanie-tutaj można się pobawić. W cyklu pozamiejskim na trasie 306km w trybie hybrydowym udało się zejść do 3,9l/100km Nie naładowany na autostradzie przy 130 6,5/100km Samochód nie jest tani w zakupie ale jest całkiem ekonomiczny ja jestem zadowolony.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest bardzo wysoka. Ogólnie wszystko jest dobrze ale kilka spraw jest upierdliwa-bardzo mały zbiornik paliwa, kontrolki odbijające się w lusterku, kierunkowskaz który oślepia kierowcę gdy patrzmy w lusterka. Samochód porównuje do poprzedniego-Renault laguny GT
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje 30tys km w ciągu roku, całkowity przebieg 117tys
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie bez awaryjnie przebieg 117tys km. Za mną od 30tys km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 508 II SW PHEV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów