Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 II SW PHEV

Mateusz, 3 miesiące temu
Silnik Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 66 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Peugeot 508 II SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW 2019-2023 - Oceń swoje auto
4,57
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Nie miałem żadnych problemów z elektroniką w tym aucie, a sądziłem, że będę miał.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Mycie auta w kolorze biała perła to dramat, już mi się nawet nie chce go myć.
4,0
Całokształt
To fajne auto. Ma swoje wady, ma sporo zalet. Jednak nie żałuję wydanych pieniędzy bo kupiłem je w prawie maksymalnym pakiecie za 175 tysięcy złotych. Skoda kosztowałaby prawie 50 tysięcy więcej a BMW ponad 120 tysięcy więcej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest elastyczny i przyjemny, nie wyje, łatwo wchodzi na obroty. Brak problemów z eksploatacją.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia czasem zawodzi, samochód potrafi z nieznanych przyczyn zbyt późno reagować na pedał gazu, szczególnie przy niskich prędkościach.
5,0
Układ jezdny
Lekki i przyjemny, nie jest to sportowe auto więc precyzja czasem pozostawia nieco do życzenia ale parkuje się nim łatwo i przyjemnie. Asystent jazdy całkiem nieźle daje sobie radę z utrzymywaniem się na środku pasa.
4,0
Karoseria
Rdzy nie ma, generalnie jest dobrze... ale, mój egzemplarz jest w kolorze biała perła (swoją drogą to najdroższy lakier) i jego mycie to koszmar, nawet ceramika niewiele tu pomaga i zupełnie tego nie rozumiem. Najchętniej okelil bym auto folią ale za kilka lat pewnie je sprzedam więc teraz szkoda mi już kasy. Lakier łatwo się też rysuje... Nie wiem tylko czy to wina Stellantisa bo EU wprowadziło wiele regulacji w tym zakresie i kiedy jeździłem BMW 2 w tym samym kolorze widziałem dokładnie te same problemy.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupek A jest dość szeroki ale generalnie jest nieźle, w kombi jak to w kombi widoczność do tyłu jest słaba a kamera w tym samochodzie to dramat, ale już boczne lusterka dają radę i same regulują się podczas cofania. Generalnie jest dobrze ale mogło być lepiej.
5,0
Ergonomia
Nie mam zbyt wiele do powiedzenia. Nie brakuje mi w tym aucie niczego, zarówno krótkie jak i dalekie podróże to przyjemność.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest bardzo dobrze, automatyka klimy działa świetnie a auto musiało być odgrzybione dopiero po 4 latach eksploatacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To auto nie jest wielkie, ale jest duże, wysocy kierowcy mogą mieć problem z tym jak ustawiony jest fotel względem kierownicy. Ja mam 183cm i jest w sam raz.
5,0
Wyciszenie
W tej klasie nic lepszego w kwestii ciszy nie znajdziesz. Skoda superb może się schować.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chyba standard, serwis średnio wyszedł mi za 1300zł rocznie i moim zdaniem za nowe auto tej klasy to uczciwa cena.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak pisałem już wyżej, moim zdaniem najlepsze auto które można kupić za te pieniądze. Zniżki są większe niż w VAGu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz zawiesił mi się komputer i musiałem odłączyć akumulatory których jest aż 3 ale pomocny pan z serwisu sam opisał mi jak to zrobić przez telefon więc spoko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek usterek l, auto jeździ do dziś bez żadnych grubszych awarii

Pb - zużycie paliwa dla silnika Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
1,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 508 II SW PHEV