Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Maciej, 8 miesięcy temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 330 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
3,93
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Inne
3,0
Całokształt
Mam mieszane uczucia, dostajemy kawał auta bardzo przestronnego i wygodnego w dobrej cenie, osobiście jeździ mi się nim świetnie, równocześnie mamy bardzo nieprzemyślane zagospodarowania miejsca na schowki, dramatyczne nagłośnienie, wymiana głośników niewiele pomoże gdyż samo radio jest po prostu słabe i wolne, bluetooth ma opóźnienie rzędu sekundy do dwóch, cofając trzeba uważać bo czujniki parkowania działają również z opóźnieniem, ceny część to również lekki szok dla użytkownika
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Automat aisina 330tys przebiegu jak na tle km trzyma się bardzo dobrze, mankament że zmienia biegi tak jakby na dwa razy, standardowa bolączką tych skrzyń
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Wszystko ok oprócz słabego zabezpieczenia końcówki progów w miejscu newralgicznym narażonym na kamienie, warto założyć tam oryginalne gumy ochronne lub mini chlapacze
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Tunel środkowy, brak jakiegokolwiek miejsca na telefon, etc. Dziwny mały schowek w podłokietniku, jeśli mamy wersję z start stop odpada nam też lewy schowek pod deską. Tutaj się nie popisali. Z takich pozytywów to 4 gniazda zapalniczki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pozytywne zaskoczenie, mimo diesla grzeje się bardzo szybko, przy minusowej temperaturze po 2km zaczyna już dmuchać ciepłym powietrzem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem, przestronne wnętrze, wygodne fotele
3,0
Wyciszenie
Jak na auto tej klasy słabo, stara a4 b6 była lepiej wygłuszona
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety ale ceny części to jakiś dramat, 400zl za samą ramkę atrapy, atrapa używane 600zl, kierownica powietrza składająca się z dwóch plastikowych klap 500zl używana. Dysza spryskiwacza do normalnego auta kosztuje w granicy 20-50zl, tutaj musimy kupić komplet z wężykami za 180zl, do tego nie mają regulacji co jest nieporozumieniem. Wiem że tego nie wymienia się codziennie jednak do octavi kupimy cały zderzak kompletny za 500zl, tutaj skompletowanie przodu to wydatek rzędu 2-3k bez lamp zależnie od stanu części. 2.5tys za silniki wycieraczek które lubią się psuć przez dostająca się do nich wodę też nie napawają optymizmem
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częste błędy komunikacji które tylko irytują i są przeważnie nie do namierzenia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW