Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Adilans, 6 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 156 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo elastyczny silnik. Płynnie rozwijający moc o umiarkowanym zapotrzebowaniu na paliwo
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak nawracających usterek.
5,0
Całokształt
Auto bardzo dobrze wykonane. Materiały wykończeniowe miękkie i miłe w dotyku. Fotele komfortowe na długie trasy. Wnętrze jest dość odporne na upływ czasu i uzytkowania. Z zewnątrz auto wygląda spójnie i może się podobac. Jedynymi wadami są: Dość twardo zestrojone zawieszenie przydatne na autostradach niemieckich gdzie pewnie można pokonywać duże luki nawet przy dużych predkociach ale w mieście przy większej wyrwie można to odczuć. Wpływ może mieć na to 18 calowa felga i dość niski profil opony. Druga wada są zwierciadła w lusterkach strasznie przeklamuja. Podczas jazdy jest ok ale przy parkowaniu do krawężnika masakra. Różnica w lusterku a na drodze około 50 cm. I ostatnią trzecią roznicą jest dość duży promień skretu. Brakuje dosłownie pół obrotu aby autko ładnie się złamało do parkowania w zatłoczonym parkingu w galerii. Silnik i skrzynia biegów rewelacja ekonomia i dynamika bardzo zadawalajace po przejechaniu 80 tys km bez usterek poza uszkodzonym silniczkiem lampy xenonowej do regulacji koszt silniczka ok 200 zł więc jak na tyle kilometrów bajka. Również zero problemów z filtrem pdf czy zaworem EGR a auto użytkowane 50 /50 miasto trasa
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny z dobrą kultura pracy. Moc wystarczająca do sprawnego poruszania sie kombi o masie ponad 1.8 tony.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zmienia biegi płynnie bez szarpanka. Odpowiednio dopasowuje biegi do sytuacji. Tylko kilka razy wspomoglem się łopatkami przy kierownicy. Jedyny minus to delikatnie późniejszy start z miejsca ale można się do tego przyzwyczaić
4,0
Układ jezdny
Idealny na autostrady. Zmiany w miescie. Odporny na złej jakości drogii.
5,0
Karoseria
Auto mam w kolorze bialym. Lakier bez zarzutu nie widać jakiś większych rys jedynie drobne odpryski po kamyczkach na autostradzie ale to norma we wszystkich autach. Zderzaki lampy czy lusterka oraz elementy dekoracyjne dobrze przymocowane nic nie lata. Na karoserii nie widać również żadnych oznak korozji.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra w każdym kierunku.
4,0
Ergonomia
Auto piękne wewnątrz ale jest problem ze znalezieniem miejsca na odłożenie telefonu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto szybko się nagrzewa w okresie zimowym. W cieplejsze dni klimatyzacja dwustrefowa działa bardzo wydajnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce pracy kierowcy obszerne i wygodne. Trasa Pl- UK nie stanowi problemu.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie na wysokim poziomie. Do kabiny dociera ledwo słyszalny pomruk silnika. Przy większych prędkościach nawet 180 można normalnie rozmawiać bez krzykow.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza podstawowym serwisem praktykę koszty utrzymania zerowe. Filtry czy paski czy układ hamulcowy łatwo dostępny w przystępnej cenie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek cena do jakości auto wygrywa z większością samochodow na rynku. Francuz szybko taniejacy bardzo dobrze wyposażony i młody rocznikowo jest cenowo porównywalny do dwa lata starszego VW passata z dużo gorszym wyposażeniem i wyższym przebiegiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory tylko jedna usterka więc super .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I SW