Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

BogdanB, 7 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 207 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Stylistyka wnętrza na wysokim poziomie. Wygląd zewnętrzny jest też niezły ale to kwestia gustu. Technicznie bez rewelacji jest to zwykły samochód z odrobinę twardszym zawieszeniem niż przeciętny samochód tej klasy. Technika jak została wykorzystana w tym samochodzie niczym się nie wyróżnia na tle konkurencji. Zwykłe zawieszenie na ten rocznik i tą klasę auta to lekkie zacofanie. Projektanci aby poprawić właściwości jezdne zamiast sięgnąć po nowsze rozwiązania po prostu tylko je utwardzili. Ma to jeden duży minus na polskich drogach zawieszenie się "wybija" trzeba po 150 tys km wymienić tulejki, drążki, odboje itp. aby pozbyć się nieprzyjemnych stuków podczas jazdy. Przejdźmy dalej , skrzynia biegów, 6-biegowy manual bez awaryjny biegi wchodzą poprawnie dla porównaniu w Passacie B6 skrzynia jest bardziej dopracowana, biegi wchodzą z pewnością lżej. Silnik, serce samochodu, jak każdy Diesel w dzisiejszych czasach, bez awarii się nie obejdzie co jakiś czas trzeba tam zaglądnąć i trochę pieniążków wchłonie. Z tego co mi się udaje na dzień dzisiejszy przypomnieć to robiłem: - EGR - czyszczenie po 50 tys. w ASO - 300 zł, po 180 tys. wymiana całego zaworu 2400 zł w ASO, Turbosprężarka wymiana na nową przy przebiegu 170 tys. km. poza ASO -2700 zł, I to tyle co do silnika, Z awarii to jeszcze dwumas w tym roku koszt z wymianą całego sprzęgła, 2400 zł oczywiście poza ASO
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I SW