Inne
: Stylistyka wnętrza na wysokim poziomie. Wygląd zewnętrzny jest też niezły ale to kwestia gustu. Technicznie bez rewelacji jest to zwykły samochód z odrobinę twardszym zawieszeniem niż przeciętny samochód tej klasy. Technika jak została wykorzystana w tym samochodzie niczym się nie wyróżnia na tle konkurencji. Zwykłe zawieszenie na ten rocznik i tą klasę auta to lekkie zacofanie. Projektanci aby poprawić właściwości jezdne zamiast sięgnąć po nowsze rozwiązania po prostu tylko je utwardzili. Ma to jeden duży minus na polskich drogach zawieszenie się "wybija" trzeba po 150 tys km wymienić tulejki, drążki, odboje itp. aby pozbyć się nieprzyjemnych stuków podczas jazdy. Przejdźmy dalej , skrzynia biegów, 6-biegowy manual bez awaryjny biegi wchodzą poprawnie dla porównaniu w Passacie B6 skrzynia jest bardziej dopracowana, biegi wchodzą z pewnością lżej. Silnik, serce samochodu, jak każdy Diesel w dzisiejszych czasach, bez awarii się nie obejdzie co jakiś czas trzeba tam zaglądnąć i trochę pieniążków wchłonie. Z tego co mi się udaje na dzień dzisiejszy przypomnieć to robiłem: - EGR - czyszczenie po 50 tys. w ASO - 300 zł, po 180 tys. wymiana całego zaworu 2400 zł w ASO, Turbosprężarka wymiana na nową przy przebiegu 170 tys. km. poza ASO -2700 zł, I to tyle co do silnika, Z awarii to jeszcze dwumas w tym roku koszt z wymianą całego sprzęgła, 2400 zł oczywiście poza ASO