Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Marcin Z, 7 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 71 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Bardzo wygodny, ładny na zew i wew, super wykończenie wnętrza
5,0
Całokształt
Świetny samochód. Ładny, wygodny i funkcjonalny. Do tego w super cenie 113k za allure i automat z mocnym dieslem. Super wykończony w środku, dobre materiały i bardzo ładnie dobrane. Brakuje aktywnego tempomatu i możliwości wyświetlania google mapa z tel na ekranie nagi. Woda się leje przy podniesionej klapie bagażnika i rysują szkiełka od zegarów. Reasumując świetny samochód
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, dynamiczny, oszczędny na trasie. Miałem robić chipa na 200km ale nie ma potrzeby. Stworzony do jazdy po autostradach
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia wolna, ale bardzo płynna, nie szarpie w korku (w przeciwieństwie do dwuskrzydłowej). Do wyprzedzania trzeba się przyzwyczaić i jest ok. Olej wymieniłem po 60k, ponoć niezawodna
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze, po przesiadce z Mondeo nie zauważam różnicy. Bije na głowę gumowaty układ w Octavii
Komfort
4,0
Widoczność
Dla mnie bardzo dobrze, ale ja parkuję na lusterka i od dawna jeżdżę samochodami ok 5m. Minus beznadziejne spryskiwacze mgłowe, powyżej 120 km/h nie działają. Biksenony super, fajny bajer automatyczne długie
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze, bez czytania instrukcji wszystko obudziłem stojąc w korku pierwszego dnia. Wygodna obsługa navi joystickiem. Brad up display świetna rzecz. Mnóstwo przycisków, dublują funkcje ale wg mnie jest to wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja, szczególnie grzanie w zimę, posiada grzałkę i od razu leci ciepłe powietrze ( nie to co w innych dieslach). Klima taka jak wszędzie, ogrzewane fotele - na 1grzeja jak szalone
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Byłoby super gdyby nie niska podsufitka że względu na szklany dach. Mi to trochę przeszkadza no ale mam 188cm. W Mondeo było pod tym względem lepiej. Poza tym super, bardzo wygodne fotele. Bagażnik niby 600 litrów, ale powyżej rolety niewiele się mieści że względu na kształt klapy.
5,0
Wyciszenie
Super, przy 180 można normalnie rozmawiać, przy normalnych prędkościach typu 140-160 cisza jak makiem zasiał. Silnik jak na diesla cichy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części tanie, ASO na tle innych też. Prosta budowa i brak nowinek technicznych - w razie awarii nie powinno być drogo. Opony w nietypowym rozmiarze trochę podbijają cenę. Spalanie trasa 5-5,5 (do 120), autostrady 6,5-7,5 (140-160 tempomat), miasto korki 10 - u mnie średnio 6,5 :-) Klocki przednie 70kkm, tylne 40 ( automatyczny ręczny)
5,0
Stosunek jakość/cena
Mondeo było droższe a auta bardzo porównywalne. Peugeot ładniejszy i mniej pospolity. Mondeo większy bagażnik. Koreańczyki i Japończyki badziewne w środku. Laguna mała. C5 dziwny w środku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Porysowana szybka w zegarach, drzwi kierowcy opadły - regulacja, czujnik parkowania przedni 2razy (wariuje w deszczu), łożysko podpory półosi (w fabryce zamontowali wadliwa część, diagnozowali chyba przez 5 wizyt, dopiero na Radzymińskiej sobie poradzili)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak i niech tak zostanie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW