Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Gabek, 9 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 168 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przestrzeń, funkcjonalność i ekonomia.
4,0
Całokształt
Auto ogólnie oceniam na plus. Spodziewałem się większego komfortu - zawieszenie daje w kość po nierównych drogach. Nawigacja czasami pokazuje strasznie dziwną drogę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Spisuje się na prawdę nieźle. Do 90km/h jest moc! Potem przyspieszenie jest gorzej odczuwane. Ekonomia sinika bardzo dobra. W porównaniu do Laguny III 2.0 150KM jest dużo lepiej. Ciekaw jestem jak zachowuje się silnik 2.2 204KM.
4,0
Skrzynia biegów
Po wdepnięciu do dechy jest trochę opóźniona. Zanim zorientuje się, że chce wycisnąć wszystko to co fabryka dała tracę spokojnie 1s. W trybie sekwencyjnym działa bardzo przyjemnie :).
3,0
Układ jezdny
Spodziewałem się lepszej amortzacji. Niestety wszystkie nierówności bardzo odczuwalne. Moim zdaniem za twarde zawieszenie jak na auto rodzinne. Renault Laguna III dużo bardziej komfortowa.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie na plus. Jedyne co mi przeszkadza to lusterko wsteczne. Jest dość nisko i jest duże. Mam 192cm wzrostu i jak się wyprostuje to niestety zasłania za dużo przed przednią szybą.
5,0
Ergonomia
Guziki rozmieszczone całkiem nieźle. Łatwo idzie się przyzwyczaić. Jedyna uwaga, że guziki od podgłaszania mogłby by być na kierwonicy bliżej kciuka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W bardzo gorące dni i przy otwartej rolecie na dachu klimatyzacja działa trochę za słabo. Ciężko jest jej ochłodzić taką przestrzeń gdy jeszcze grzeje od góry.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni! Można fikołki robić.
3,0
Wyciszenie
Przeciętne. Powyżej 120km/h zaczyna być słychać szum przy drzwiach/szybach. Przy wolniejszych prędkościach słychać całkiem głośno silnik, ale akurat ten dźwięk jest przyjemny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie zejście poniżej 6l/100km bez wiekszego problemu. W trybie sekwencyjnym automatycznej skrzyni biegów można bardzo przyoszczędzić, a zmiana biegów za pomocą łopatek jest bardzo przyjemna. Spalanie w mieście na krótkich odcinkach (Kraków) jest znacznie większe. Momentami sięga 9l/100km, ale jak tylko silnik się rozgrzeje to średnia spada do około 7.9l/100km po zakorkowanym Krakowie. Przy prędkości autostradowej 150km/h na tempomacie, średnie spalanie wychodzi około 6.4l/100km więc bardzo dobrze!
5,0
Stosunek jakość/cena
Osobiście szukałem komfortowego, ekonomicznego i funkcjonalnego auta. Wyposażenie jest na prawdę przyzwoite. Do pełni szczęści brakuje mi tylko masażu w fotelach ale i to jest w dodatkach producenta. Zawieszenie mogłoby być bardziej komfortowe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami jest problem z bezkluczykowym dostępem. W komputerze jest błąd modułu sterującego. Koszt wymiany w ASO tego moduły to 1000zł. Nie mniej jednak te problemy są rzadkie. Raz na 2 tygodnie auto nie wykryje kluczyka i trzeba otwierać przez guzik na pilocie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW