Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Tomasz Przybylski, 9 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 101 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto praktycznie całkowicie bezawaryjne.Pod koniec gwarancji,co prawda,serwis zauważył i zlikwidował "pocenie się" na styku skrzyni biegów i silnika ale poza tym auto nie sprawiło najmniejszych problemów.Odradzam za to zdecydowanie korzystanie z usług Peugeot Leasing.Jest w mojej ocenie bardzo nieprzyjazny klientowi...
Wrażenia
4,0
Silnik
Odczuwalna jest wyraźna turbodziura i po wciśnięciu gazu przez chwilę nic się nie dzieje,ale gdy wejdzie na obroty nadrabia zaległości i ochoczo bierze się do roboty sprawnie przyspieszając również z kompletem pasażerów.Silnik jest przy tym bardzo oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
Działa precyzyjnie,skoki dźwigni nie są zbyt długie.Żałuję tylko,że nie kupiłem automatu.
4,0
Układ jezdny
Z jednej strony przy szybkościach do ok.160-170 km/h doskonale utrzymuje kierunek jazdy wymagając jedynie korekt przy porywach wiatru,to z drugiej strony przy pokonywaniu zakrętów na nierównej nawierzchni potrafi stracić przyczepność tylnych kół i nadrzucić tyłem.Być może tył jest za lekki.
Komfort
3,0
Widoczność
Dość masywne przednie słupki , nisko usytuowane lusterko wsteczne oraz opadająca linia dachu i mikroskopijna tylna szyba skutecznie ograniczają widoczność.W cofaniu pomagają fabryczne czujniki cofania.Trzeba jednak uważać, bowiem działają z wyraźnym opóźnieniem .
4,0
Ergonomia
Na przednich fotelach jest dobrze,ergonomia na dobrą czwórkę.Na tylnej kanapie komfortem mogą cieszyć się wyłącznie 2 osoby.Dla trzeciej osoby wyraźnie brakuje miejsca,bowiem auto ku tyłowi dość mocno zwęża się a dach obniża.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet zimą wnętrze szybko się nagrzewa,wyjątkowo rzadko parują szyby.Po włączeniu nawiewu na przednią szybę dosłownie po chwili szyba przednia i boczne są odparowane.Latem również,nawet przy wysokich temperaturach klimatyzacja działa bardzo sprawnie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak,jak napisałem powyżej,z tyłu pasażerowie nie są rozpieszczani zbyt dużą ilością miejsca.Muszę też wspomnieć o bardzo małym bagażniku,mimo że to kombi,w nim mieszczą się dwie średnie walizki i trochę drobnicy.Na dłuższy wyjazd rodzinny,muszę brać duży box dachowy,mimo ,że nie bierzemy ze sobą szafy...
4,0
Wyciszenie
Uważam,że praca zawieszenia jest na nierównościach za głośna i dotyczy to zarówno przedniej ,jak i tylnej osi.Natomiast wyższe prędkości nie powodują konieczności podnoszenia głosu podczas rozmowy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Daję doskonale,bo auto się nie psuje,a koszty przeglądów w ASO nie są wygórowane.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za kwotę,która była do zapłacenia za peugeota mógłbym ,co najwyżej kupić o klasę niższą skodę octavię w podobnej opcji wyposażenia, a tego nawet nie próbowałem.Mam do jakości peugeota zaufanie-to już trzecie auto tej marki w rodzinie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Daję doskonale bo awarii brak.Trzeba jednak zauważyć bardzo słabej jakości lakier-mocno matowiejący w wyniku działania myjni
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza uszczelnieniem połączenia silnika i skrzyni biegów,wykrytym przez ASO i prze nie na gwarancji zlikwidowanym brak jakichkolwiek zastrzeżeń

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW