Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Aragorn111, 8 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,92
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wszystko mi się podoba
5,0
Całokształt
Moje 11te auto. Wszystko w ni mi się podoba. Biała perła z ciemnym szklanym dachem i ciemnymi szybami wygląda świetnie. Łączy wygodę i komfort citroena C5 , z ergonomią i radością jazdy jaką dawała mi mazda 6. Cieszy mnie każdy kilometr przejechany tym autem. Zrobione 137000km bez usterki! Mój diesel pali 5,5 do 6,5l/100km! Komputer pokazuje idealnie dokładnie spalanie. Najlepsze auto jakim jeździłem. Po prostu kocham je. No i eksploatacja tania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Szybki, zrywny, cichy, bezawaryjny, wytrzymały, bezproblemowy FAP. Doskonały
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów działa lekko, płynnie, bezproblemowo.
5,0
Układ jezdny
Jadę 180 km/h i nie czuję prędkości, hałas bardzo umiarkowany, zakręty jak po szynach. Tak mi się jeździło tylko mazdą 6. Komfortowna i pewna jazda. Wspomaganie w sam raz.
Komfort
5,0
Widoczność
Po prostu bajka. System bez kluczyka rewelacyjnie działa. Klamka nigdy się nie pomyliła, wygoda , bo pilot w kieszeni a ręce wolne. Na myjni pilot musi być w aucie lub poza zasięgiem działania, żeby nie wariował. Szklany dach zmienia jazdę w przyjemność. Czujniki parkowania, gps, radio, klima, regulacja foteli i podparcia, kładzenie tylnej kanapy, fantastyczne wspomaganie startu pod górę, automatyczne światła, doświetlanie zakrętu, podświetlanie w środku i na zewnątrz, brak anteny, grzane szyby, wygoda foteli i przestrzeń wewnątrz - wzsystko to sprawia ,że auto jest komfortowe i daje radoć.
5,0
Ergonomia
wszystko wygodne, dobrze działa, fajna obsługa ekranu, radia, komputera, klimatyzacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cicho, łatwo ,komfortowo. Zimą łatwo paruje gdy nie włączymy klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne auto.
5,0
Wyciszenie
Naprawdę ciche.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tania eksploatacja, nic sie nie psuje. Wymiana w serwisie całości hamulców(klocki , tarcze) to 850zł. Przeglądy co 30tys km, rożrząd co 160tys km. Paliwa mało pije. Po przetestowaniu wszystkich markowych stacji , teraz leję tylko na Auchan i przejeżdżam o 100km więcej na baku ,niż po firmowych. Tankuję co 1200-1300km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowe jest drogie ale lekko używane to okazje cenowe w porównaniu z innymi markami a jakość dla mnie jest zachwycająca.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem mazdę 6 i po 120tys km poszłą panewka na wale- silnik do wymiany, u brata po 140tys km to samo w Avenzisie, W citroenach denerwujące były drobne usterki elektryki, Octavi nie porównuję bo przy wyżej wymienionych to fura nie auto- nie znosiłem go chociaz miałem od nowośći. Peugeot 508 po 137tys km bez usterki, po prostu wzorzec niezawodności.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezusterkowy

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I SW