Auto na długich trasach jest w swoim żywiole. Długie dystanse to czysta przyjemność, jazda w tym aucie jest dla mnie dużo mniej męcząca niż np. w Fordzie Mondeo.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfortowo, ale bez \"kołysanki\". W zakrętach zaskakująco pewnie (zwłaszcza że wcześniej jeździłem Focusem w różnych wersjach przez kilka lat).
Nic nie stuka, nie puka i nie trzeszczy, a na naszych cudnych drogach o to nietrudno.
Komfort
4,0
Widoczność
Środkowy słupek trochę za szeroki, ogranicza widoczność dość mocno.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze dopasowana kierownica, przyciski są umieszczone w przemyślany sposób, niczego nie trzeba szukać. W trakcie jazdy obsługa radia, tempomatu czy nawigacji jest bardzo intuicyjna i wygodna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca całkiem sporo i z przodu i z tyłu. Nawet bardzo wysokie osoby (ponad 1.9 m) mogą siedzieć wygodnie na tylnych siedzeniach - na nogi miejsca dość, do sufitu też wystarczająco dużo miejsca (o tym wiele osób zapomina, np. w Nissanie Qashqai...)
5,0
Wyciszenie
W środku jest bardzo cicho, kabina dobrze wyciszona, w trasie (np. na autostradzie) słychać głównie szum powietrza :). Jazda jest bardzo przyjemna i nawet 1200 km jednym tchem okazuje się łatwe, proste i przyjemne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik bardzo ekonomiczny, zużycie paliwa na bardzo niskim poziomie, nawet przy obciążonym mocno aucie i jeździe na autostradzie. Spory wpływ mają założone w danym aucie opony.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]