Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Arczi, 2 lata temu
Silnik 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 168 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 508 I SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW 2011-2011 - Oceń swoje auto
3,21
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Bardzo głośne, twarde i nietrwałe.
Karoseria : Rdzewiejące końcówki przednich błotników na styku z osłoną zderzaka.
Inne : Grzechoczące elementy wnętrza - Ten samochód to grzechotka na kółkach!
3,0
Całokształt
Samochód gdyby nie pewne mankamenty byłby naprawdę fajny. Otóż największy problem to grzechoczące elementy wnętrza. W tym samochodzie grzechocze wszystko: cięgna siłowników centralnego zamka w drzwiach, mechanizmy wewnętrzne klamek drzwi (zdejmowałem boczki, bo mnie to strasznie irytowało, próbowałem pokryć gumą w sprayu - nic to nie dało, bo po jakimś czasie z powrotem problem wrócił), grzechocze mechanizm zasłony szklanego dachu, grzechoczą mocowania zagłówków, grzechocze mechanizm ryglowania składania tylnych siedzeń, grzechoczą plastikowe elementy tylnej klapy. Byłem w ASO, gdzie powiedziano mi, że wszystko jest ok. i tak ma być. TEN SAMOCHÓD TO JEŻDŻĄCA GRZECHOTKA!!! Przestrzegam wszystkich, którzy tak jak ja przesiedli się z pojazdów grupy VAG w których zazwyczaj panuje we wnętrzu cisza nic nie brzęczy i nie trzeszczy. Kolejnym mankamentem jest zawieszenie, które przypomina swoją charakterystyką Forda Transita. Jeśli ktoś jeździł Transitem, to wie o czym pisze... Hałas podczas pokonywania muld i nierówności na drodze. Jazda po bruku wyłącznie w nausznikach, bądź w ochronnikach słuchu!. Zawieszenie nie jest w ogóle wyciszone, do kabiny docierają dźwięki choćby po przejechaniu przez małego kamiuszczka. Zawieszenie jest bardzo twarde jak na przysłowiowego francuza i pokonywanie nierówności jest bardzo nieprzyjemne. Auto stworzone jest do jazdy wyłącznie po równych nawierzchniach z innymi warunkami po prostu sobie nie radzi. Na pochwałę zasługuje natomiast oszczędny i trwały silnik 1.6 HDI, który jest cichy, elastyczny i w miarę dynamiczny jak na swoją pojemność. Również bardzo ergonomicznie i elegancko zaprojektowany kokpit, bogate wyposażenie standardowe, ja np. mam podgrzewane fotele, szklany dach, ogrzewanie postojowe, elektrycznie pompowane podparcie lędźwiowe, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa. Jeśli komuś nie będą przeszkadzać grzechoczące wnętrze i "taczkowate" zawieszenie, to generalnie polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
To główna zaleta tego samochodu jest cichy, oszczędny i elastyczny oraz w miarę dynamiczny (jak na taką pojemność).
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń
1,0
Układ jezdny
Porażka!!!. Bardzo głośne, twarde ze słabym tłumieniem nierówności. Kompletnie nie nadające się na stan polskich dróg. Samochód stworzony na autostrady równe jak stół. Bardzo nieprzyjemne pokonywanie poprzecznych przeszkód, typu muldy!
1,0
Karoseria
Korodują przednie błotniki na połączeniu z osłoną zderzaka. Podobno ten typ tak ma!
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Niezła
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Słabe, zwłaszcza ze względu na słabą izolację od kabiny, głośno pracującego zawieszenia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niektóre elementy, takie jak płyta podwozia i osłony, dostępne tylko w ASO za ciężkie pieniądze...
4,0
Stosunek jakość/cena
Generalnie niezła
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzenie mechanizmu podnoszenia szyby, Czujnik położenia wału.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czujnik położenia wału

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 112KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW