Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

Arek, 5 lat temu
Silnik 1.6 THP 156KM 115kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 98 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
3,93
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Przeniesienie napędu
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Ten silnik to bomba z opóźnionym zapłonem
3,0
Całokształt
Auto bardzo wygodne i przestronne. Super wygląd. Szkoda tylko że w tak pięknym organiźmie jest tak chore serce (silnik)
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy wzorowa. Ciągnie już od samego dołu, tylko co z tego jak po przejechaniu niecałych 2000 kilometrów od zakupu ( czyli przy przebiegu 96000 km) padła pompa wysokiego ciśnienia ( 1800 zł). Silnik sprawia że zacząłem bać się kolejnych kosztownych wydatków: łańcuch rozrządu, nagar na zaworach czy turbina'
5,0
Skrzynia biegów
Brak zastrzeżeń. Wchodzi perfekcyjnie.
4,0
Układ jezdny
Jak na limuzynę to ma parę niedociągnięć. Raczej sztywny, mało Francuski.
5,0
Karoseria
Pancerna. zero oznak korozji.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki bez zastrzeżeń. Auto długie więc tylne czujniki parkowania to podstawa . Bardzo słaba widoczność jest za to na słupku B od strony pasażera. Przy wyjeździe tyłem na drogę poprzeczną widoczność zasłania zarówno słupek B jak i fotel pasażera. Trzeba się trochę nagimnastykować żeby coś zobaczyć.
4,0
Ergonomia
Niby wszystko pod ręką, ale żeby nie było gdzie odłożyć głupiego telefonu to po prostu wstyd. Schowek przed pasażerem to też jakaś pomyłka. Jest wielki, ale konia z rzędem temu komu z pozycji kierowcy uda się coś z niego wyjąć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w bród. Zarówno dla kierowcy jak i dla pasażerów.
4,0
Wyciszenie
Jak na limuzynę mogłoby być ciszej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
To samo auto ale z silnikiem 2,0 HDI i postawiłbym 5 gwiazdek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa wysokiego ciśnienia. Koszt 1800 zł

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW