Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW

adam, 10 lat temu
Silnik 1.6 THP 156KM 115kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 86 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 508 I SW 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo ekonomiczny i dynamiczny. Jakość wykonania świetna. Wentylacja doskonała. Prowadzenie i komfort.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : rozrzad
4,0
Całokształt
Piękny samochód. Uwielbiam nim jeździć. Długie trasy to przyjemność.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zaznaczam dobry bo uważam że zawsze może być lepiej. ? fajnie ciągnie już od 2 tys . Aby jeździć spokojnie mozn zmieniać biegi przy 3 tys a samochód jest dynamiczny. Jak chcemy większego uśmiechu na twarzy to kręcimy do 5 tys. Podoba ki się pracą i dźwięk silnika na wyższych biegach.
5,0
Skrzynia biegów
W porównaniu z tym co wcześniej PSA oferowalo to przepaść. Wszystko chodzi jak trzeba a przełożenia dobrze dobrane.
4,0
Układ jezdny
Ja jeżdżę na 17. Układ jest sztywny. Ale także komfortowy. Dobrze trzyma się drogi Czuć co dzieje się z kołami. Jest przewidywalny i łatwy do wyczucia. Ostatnio jeździłem paskiem B7 i jakoś tak było bez wyrazu. Ale to chyba pod każdym względem.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest źle i nie jest doskonale
5,0
Ergonomia
Świetny kokpit. Materiały doskonale. Czuć jakby to klasa Premium. Przysłowiowy pasek b7 się nie umywa. Super miejsca na kupki. Jak potrzeba to są jak nie to ich nie widać i nie zabierają miejsca. Mały minus to brak miejsca na smart fona. Żadnej półeczki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonała. Nawiewy tam gdzie trzeba. Szybko chłodzi szybko grzeje i co ważne jak się ustawi odpowiednią temp to nie trzeba korygować.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 170 cm. Więc za mną jest dużo miejsca . Nigdy nie słyszałem narzekania. Na wakacje w 4 osoby nie ma problemu. Jest bardzo komfortowo. Ale daje dobry dlatego bo są obszerniejsze samochody a mają podobne wymiary zewnętrzne.
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie doskonale. Lepszego nigdy nie miałem i nigdy nie słyszałem u konkurencji. Choć laguna 3 jest chyba lekko cichsza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny motor. W Warszawie mieszcze się w przedziale 8-9l. Stosując zasady Eco draving. Najleprzy wynik w Warszawie przy 400 km to 7.3 i wcale nie zamulalem. Bo lubię go przycisnąć. Na trasie przy pretkosciach autostradowych rzędu 140-160 to 7-8 l. Zależy jak trasa biegnie i czy często trzeba wychamowac bo jakiś baran nie patrzy w lusterko i wyjeżdża na lewy pas.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze mogło by być taniej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No i tu wyszło najgorzej. Zapewniano mnie w salonie ze silnik THP został poprawiony i wyeliminowano problem z rozrzadem. Przy 80 tys napinacze poszły i łańcuch i coś tam jeszcze. Samochód stanął. I laweta. A było doskonale. Szkoda. Uszczuplilo mnie to o 5 tys i wakacje w tym roku były bardzo skromne. I tak się zastanawiam czy dobry kierunek obiera motoryzacja ze z małego silnika robią większą moc. Cała oszczędność na paliwie poszła na naprawę. Jeśli ktoś z tym silnikiem także miał problem to niech napisze komentarz. Ciekawy jestem jaka jest skala tego problemu. I czy w końcu PSA coś zrobi aby poprawić co by nie było ten świetny silnik bo gdyby nie ta wpadka polecalbym go każdemu jako alternatywę dla skomplikowanych ropniakow.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW