Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW Facelifting

Trk, 9 lat temu
Silnik 2.0 HDi 160KM 118kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Miły. Autem robię naprawdę sporo kilometrów, dystanse czasami ok. 1.000 km dziennie i nie czuję żadnej niewygody. JBL brzmi świetnie, ale łyżka dziegciu - nie odtwarza wszystkich plików mp3. Do tej pory nie mogę słuchać żadnych audiobooków :(, co przy długich trasach ...
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny. Aż chce się jeździć szybko, za szybko na nasze drogi. Na szczęście większość na Niemieckich autostradach, gdzie nie ma problemów z ograniczeniami prędkości :D
4,0
Skrzynia biegów
Czasami ciężko trafić w "6". Generalnie zestawienie niezłe, dobrze przyśpiesza nawet na "6"-tym biegu.
4,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi, pewnie trzyma się zakrętów. W sumie to także wynika ze sporej masy auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK. Słupki boczne ograniczają nieco widoczność. Ale to zmora wielu aut. Rewelacyjne światła LED bijące o głowę ksenony.
3,0
Ergonomia
Schowki, schowki, schowki, a właściwie ich brak. Kiepsko przemyślana konsola środkowa. Uchwyty na kubki umieszczone w panelu centralnym, pod wyświetlaczem radia, więc napoje go zasłaniają. Uchwyty nie mieszczą wielu "termokubków"! Nieintuicyjna obsługa systemu audio - w szczególności telefonu z kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie jedynie chłodzenie. Wydajne i w miarę ciche. Szyby odparowywane błyskawicznie, ale poczekamy na zimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, bardzo wygodne fotele przednie. Ale i tylna kanapa jest OK.
5,0
Wyciszenie
Spokojnie można rozmawiać przy 200 km/h. Trzeba jedynie ściszyć radio ;). Należy jednak pamiętać, że auto jest praktycznie nowe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie do akceptacji, choć poprzedni B7 spalał ok. 1 litra mniej. Usterek brak, więc i kosztów 0. Auto przed pierwszym przeglądem, więc koszty nieznane. Tutaj drobna uwaga - informacja pierwotna z salonu o przeglądach co 30.000 km, auto sygnalizuje konieczność przeglądów co 20.000.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę, oczywiście po negocjacjach otrzymałem doskonałe (jak do tej pory) auto. Konkurencja plasuje się sporo wyżej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW Facelifting