Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW Facelifting

Emil, 6 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 148 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Inne : Skrzynia biegów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Świetny samochód, godny polecenia. Jeśli tylko będziemy dbać o lakier i zaakceptujemy, że nie ma gdzie odsłożyć telefonu (!), to reszta samochodu nas zaskoczy nas już tylko pozytywnie. Najlepszy diesele na rynku połączony z solidną skrzynią Aisin i aż chce się jeździć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik z idealną mocą do rodzinnego kombi. Tylko zmieniać olej i jeździć.
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów, nic nie szarpie, pięknie zmienia. Olej wymieniony przy 140tys, polecam zrobić to wcześniej.
5,0
Układ jezdny
Nie jest samochód typu "pływająca kanapa", na polskich dziurawych drogach trochę to czuć. Tylna belka skrętna troche nie przystoi, no ale tak został zrobiony.
4,0
Karoseria
Jeden z dwóch minusów samochodu - lakier, który rozpuszcza się od samego wzroku gołębia, rozpuszcza się aż do klaru. Dziękujęmy Unii Europejskiej.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bez zastrzeżeń. Ciekawa sprawa z dachem panoramicznym, czasem na skrzyżowaniu jak podjedzie się zbyt blisko świateł, to łatwiej na nie patrzeć przez dach.
3,0
Ergonomia
Jedyny samochód jaki w życiu widziałem, gdzie nie ma miejsca na odłożenie telefonu. Szok. Przy moim ustawieniu kierownicy zasłania mi ona w dużej części zegary, na szczęście jest "pseudo head up", więc na zegary zazwyczaj nie ma po co patrzeć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, wszystko działa porządnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Musiałem zmienić fotel samochodowy dla dziecka, ponieważ samochód jest naprawdę niski, i do tak ogromnego fotelika jakim jest Concord Ultimax dziecko musiałem wkładać na leżąco i miało niedużo miejsca nad głową.
5,0
Wyciszenie
Przy prędkościach autostradowych hałas nie męczy, jest naprawdę dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zapewne Passat jest tańszy w utrzymaniu, tzn. części a nie awaryjność, ale koszty są jak najbardziej akceptowalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przebił wszystkich konkurentów i spełnił większość moich wymagań i oczekiwań.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poki co żadnej drobnej usterki nie było. Widzę, że chromowane listwy nieco zaczynają odstawać, ale do poprawienia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 148tys w książce serwisowej nie widnieje żadna poważna usterka.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I SW Facelifting