Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW Facelifting

dkr, 3 lata temu
Silnik 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 238 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,50
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
To moja druga ocena tego samego samochodu. Po ponad 4 latach użytkowania mam mieszane uczucia. Z jednej strony to względnie niezawodny, solidny samochód, z drugiej - brakuje mu "tego czegoś" co by powodowało, że chce się nim naprawdę jeździć. Problemy techniczne pojawiły się po przekroczeniu 200 tysięcy kilometrów, co jest (chyba) dobrym wynikiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ekonomiczny i trwały. Moc przyzwoita, spalanie bardziej niż przyzwoite. Problemy głównie z systemem AdBlue.
4,0
Skrzynia biegów
Umiarkowanie precyzyjna,
5,0
Układ jezdny
Zaskakująco trwałe zawieszenie. Mimo prawie 240 tyś km przebiegu wszystko jest jeszcze fabryczne
3,0
Karoseria
Bardzo słabej jakości lakier.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Gorzej niż poprzedni 406. Niektóre rzeczy (jak miejsca na kubki) wkurzają do granic wytrzymałości.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Jest ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Większość części tania, poza rzeczami takimi jak pompa adblue (zintegrowana ze zbiornikiem - 2500 zł + wymiana). Ogólnie utrzymanie o połowę tańsze niż niemieckiej konkurencji
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy wartości na rynku wtórnym nie ma co wybrzydzać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy moim przebiegu posypały się: - jeden LED (światła dzienne) - 4 komplety żarówek H7 - zatkała dysza spryskiwacza. Padła też raz pompa wody, ale to była część zamienna nie z PSA tylko zamiennik więc ciężko to wrzucać do minusów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumasa i sprzęgło wymagały wymiany przy 210 k km Pompa Adblue wyzionęła ducha przy 225 k km (wymiana ze zbiornikiem) Nigdy nie stanął na drodze.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW Facelifting