Drugie 508 w moich rękach i nadal zadowolony. Duże, acz prywatne, przebiegi - poprzednie 150k w trzy lata, to zrobi więcej.
Za tę cenę nic nowego i lepszego nie mogłem znaleźć. Komfort, niezawodność, koszty eksploatacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczający przy tej masie. Jasne, mogła by być GT, poprzednia miała 163 KM, ale ta wersja ma wystarczającą elastyczność zapewniając niskie spalanie. Bezawaryjność.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, skok ok. Przełożenia OK.
5,0
Układ jezdny
Nie ma do czego się przyczepić.
4,0
Karoseria
Delikatny lakier, ale to chyba tak już większość aut ma.
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoki nie jestem, przy moich 172 cm ciężko znaleźć pozycję z dobrą widocznością HUD, ale reszta OK
3,0
Ergonomia
Schowki, schowki, schowki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Głównie trasy samemu, więc przestrzeni pod dostatkiem. Z 4 członkami rodziny w kabinie też pełen komfort.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 160 km/h robi się nieco głośniej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko paliwo, przeglądy. adBlue co ok 20.000 km. Normalna eksploatacja - klocki, wycieraczki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znalazłem noc o lepszym stosunku jakości do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
[l/100km]