Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW Facelifting

Mirosław, 6 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Duże wygodne auto dla 4-5 osób, raczej na dłuższe trasy. Zasięg na jednym tankowaniu ponad 1000 km. Bardzo dobry i podobno trwały silnik. Stosunkowo niskie koszty eksploatacji (no może pomijając ubezpieczenie). w mojej wersji wyposażenia trochę przydatnych dodatków - automatyczne światła, wycieraczki, panoramiczny dach, podgrzewane fotele z regulacją podparcia lędźwiowego, lusterko head up ze wskazaniami prędkości, ustawień tempomatu, i wskazaniami najbliższych manewrów z nawigacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Więcej niż wystarczający.
4,0
Skrzynia biegów
Poprawna, ale mogła by pracować lżej.
5,0
Układ jezdny
Mi odpowiada. Wspomaganie kierownicy nie jest duże. Zawieszenie jest dosyć twarde - na dobre drogi super, gorzej z kostką i naszymi klejonymi drogami.
5,0
Karoseria
na razie ok
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie przednie słupki, ale to już chyba standard, widziałem lepiej działające kamery cofania. Dobre reflektory LED.
3,0
Ergonomia
Tu mogłoby być lepiej. Wyłącznik trybu ECO (wyłączanie silnika na światłach) znajduje się pod klapką. Tryb ECO, który nie jest zbyt dobry dla trwałości silnika, jest włączany automatycznie przy każdym uruchomieniu samochodu. Małe schowki w środkowym panelu. Do przycisków na kierownicy trzeba się przyzwyczaić. Bardzo trudno znaleźć wygodną pozycję za kierownicą (pomimo pełnej regulacji siedzeń) - ale jest to możliwe. Siedzenie kierowcy jest chyba zbyt twarde a kierownica ma zbyt mały zakres regulacji do tyłu. Bardzo niewygodne programowanie nawigacji - trzeba wpisać dokładny adres docelowy i adresy lub współrzędne punktów pośrednich. Wybieranie punktów na mapie jest bezużyteczne ze względu na baaardzo długi czas. Aktualizacja map wykonywana jest przy pracującym silniku i trwa około 30 minut.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku (klimatyzacja automatyczna dwustrefowa)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i tyłu dla czterech wysokich osób i jednej niższej.
5,0
Wyciszenie
Do 160 można normalnie rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pierwszy przegląd łącznie 550 zł z materiałami kupionymi samodzielnie (drogi olej Total 0W30). Niskie zużycie paliwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym segmencie i przy tym poziomie wyposażenia bardzo korzystnie (dla nowego samochodu oczywiście przy wyprzedaży rocznika).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW Facelifting