Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW Facelifting

TOmek, 8 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto może się podobać z przodu po faceliftingu (rzecz gustu) natomiast z tyłu bez zmian (nuda). Duży bagażnik ale ze względu na ścięty dach trudno włożyć większe gabaryty. Ogólnie OK. Do tego samochodu trzeba się przyzwyczaić.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wcześniej jeździłem VW 140KM CR i w porównaniu to katastrofa: 508 więcej pali i dynamika silnika dla emeryta. Dynamiczna jazda i szybka zmiana biegów powoduje zająknięcia się silnika przy zmianach 4-5 i 5-6 biegu. AdBlue nie starczyło do przeglądu. Mniejszy zbiornik paliwa kosztem zbiornika na AdBlue.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi ładnie i nie mam żadnych zastrzeżeń do tego. Ale długie przełożenia i silnik powodują że wszyscy na starcie cię wyprzedzają (nawet mniejszymi samochodami). Ciekawie jest zwłaszcza na bramkach autostradowych. Powyżej 100 km/h zaczyna dobrze przyspieszać. Tak jest i trzeba się przyzwyczaić. Wyprzedzanie trzeba dobrze zaplanować ponieważ skrzynia i jej przełożenia z silnikiem 150KM AdBlue tego nie gwarantują.
4,0
Układ jezdny
Mam standardowe koła 16" z oponą 215/65. Krawężniki i dziury nie są mu straszne i felga na pewno lepiej chroniona. Na łukach drogi potrafi lekko potrafi bujać - trzeba się przyzwyczaić.
Komfort
4,0
Widoczność
Czujniki parkowania uruchamiają się z przodu automatycznie - bezpieczniej podjechać powoli, dać im czas na uruchomienie się i dojeżdżać do końca. Czujniki z tyłu wyłączają się automatycznie po wyrzuceniu wstecznego nawet kiedy auto się jeszcze toczy do tyłu (łatwo się zapomnieć i lekko stuknąć) Na zakrętach w lewo przeszkadza mi słupek w widoczności.
4,0
Ergonomia
Jest OK. Znalazłem po 3 tygodniach wygodną pozycję i jej się trzymam. Dotykowy ekran rewelacja - prosty w obsłudze, szybko działa, nawigacja szybka i sprawna w obsłudze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko OK. Auto działa bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca. Fotel kierowcy prawie na maksa do tyłu i jest miejsca jeszcze sporo.
4,0
Wyciszenie
Cichutko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali 7 l/100 km cykl mieszany (miasto, poza i autostrady) + koszty AdBlue
4,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek wyposażenie do ceny OK. Tak naprawdę to trudno wybrać jakieś ekstra opcje. Konkurencja jest daleko z przodu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana kompletnej lampy LED ponieważ się nie poziomowała. Uwaga, lampa jednorazowego użytku - jak coś się w niej zepsuje, wymiana całej (nawet żarówka LED).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Obrotomierz silnika nie porusza się jednostajnie tylko haczy się. Po wymianie gwarancyjnej zegarów na nowe problem wciąż pozostał - Nawet auto testowe tak ma. Odpowiedź serwisu - ten typ tak ma. To jest wkurzające. Maska źle spasowana i zaprojektowana ponieważ przy większych prędkościach powyżej 120 km/h faluje. Przy podmuchach wiatru ma się wrażenie że wyleci w powietrze. Na przeglądzie mają próbować obniżyć zamek aby niżej zachodziła - MASAKRA. Na razie rozkręcone kołki dystansowe z przodu ale wrażenie jakby była niedomknięta maska.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW Facelifting