Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW Facelifting

Antoni, 8 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,92
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Bardzo wygodne
5,0
Całokształt
Auto od samego początku przypadło mi do gustu, od razu rzuca się w oczy dobre spasowanie, wykończenie, na razie jestem zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, jest dobrze wyciszony, 150 koni "dupfy" nie urywa, ale na jazdę w trasie spokojnie mi wystarczy. Moment obrotowy sprawia że za dużo wachlowania dźwignią nie ma. Spalanie to 7 litrów do 150, 6 do 90/110. Jak przeciągniesz delikatnie 1 to można wrzucać od razu 3, tak samo z 4 od razu 6. Wyprzedzanie powyżej 100, jak jest wąsko to lepiej redukować na 4.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo duże zaskoczenie, skrzynia chodzi bardzo lekko, precyzyjnie, nie mylą się biegi podczas jazdy, sprzęgło jest krótkie, dobrze wyczuwalne, łapie w momencie w którym spodziewam się.
5,0
Układ jezdny
Na razie jest dobrze, prowadzi się pewnie, mam założone 17stki, na 215, nie buja w koleinach, kupując go bałem się że będzie bujał w zakrętach, ale spokojnie, nic takiego nie dzieje się. Kierownica dobrze leży w dłoniach, trochę czasu minęło zanim przyzwyczaiłem się do wszystkich przycisków w kierownicy, trochę zrobiłbym to inaczej ale po jakimś czasie przywykłem.
Komfort
5,0
Widoczność
Normlanie, jak w aucie.
4,0
Ergonomia
I teraz bez pochwał. Jeżeli byłem przyzwyczajony do niemieckiej ergonomii, to dopiero po kilku miesiącach przyzwyczaiłem się do francuskiej. Brakuje mi sterowania multimediami między siedzeniami, kierownica posiada tyle funkcji że czasem odrywałem wzrok od jazdy, miesiąc ponad zanim zacząłem robić to intuicyjnie, display nad konsola rewelacja. Tempomat we właściwym miejscu, obsługa wymaga przyzwyczajenia. Pozostałe przyciski są dobrze ułożone pod ręką. Podgrzewanie foteli i automat do zmiany świateł pod ręką. Mam wersję Allure, jeżeli ktoś będzie zastanawiał się nad uboższymi wersjami BROŃ CIĘ BOŻĘ ! Bierz tylko Allure i zwróć też uwagę na wyposażenie. Auto w wersji Allure moje ma wszystko. fullledy z automatem, nawigacja, kamery, podgrzewane siedzenia, oświetlenie dodatkowe, dosłownie w ten cenie chyba nikt nie daje takiego wypasu. Stosunek jakość/wyposażenie/cena to jest REWELACJA. Bierz Allure nawet ze względu na fotele, od razu jak wsiadasz do tego auta, w wersji alure, masz banana na buzi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja automatyczna spokojnie daje radę, ustawiam na 20 stopni i jest komfort w każdych warunkach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo dużo, maksymalnie odsunięte fotele do tyłu i na spokojnie wchodzi na tył chłop 120 kg i 180 cm wzrostu.
5,0
Wyciszenie
Jestem pod ogromnym wrażeniem wyciszenia. Wystarczy zajrzeć pod maskę i zobaczyć jak wszystko jest wyciszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem, na razie brak kosztów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW Facelifting