Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I SW Facelifting

As, 18 dni temu
Silnik 1.6 e-THP 165KM 121kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 508 I SW Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,50
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Samochód kupiony jako rodzinne kombi. Całoksztalt oceniam na 5 ponieważ tym samochodem po prostu chce się jeździć. Do tego cieżko w dotychczasowej eksploatacji znaleźć istotne wady.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wrażenia z jazdy są bardzo dobre, silnik ciągnie od dołu i ma wystarczajace parametry dla tego samochodu. Na ten moment brak jakichkolwiek usterek.
4,0
Skrzynia biegów
Manual. Jest ok, nic się z nim złego nie dzieje.
5,0
Układ jezdny
Na pewno nie jestem kierowcą, który wykorzystuje do pojazd do granic możliwości. Natomiast w mojej opinii jeździ się pewnie, a samochod daje przyjemność z jazdy. Układ kierowniczy o niebo lepszy od Peugeota 308 t7.
5,0
Karoseria
Nie ma problemów z korozją.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok. Samochód jest wyposażony w czujniki parkowania z tyłu co jest wystarczajacym rozwiązaniem.
3,0
Ergonomia
Najsłabszy element auta aczkolwiek nie jest źle. Obsługa klimatyzacji na pewno na plus. Na minus umiejscowienie wyłącznika start/stop-u oraz sterowanie lampkami nad pasażerami z tyłu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj jest bardzo dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
j.w.
5,0
Wyciszenie
j.w.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Akumulator wytrzymał 7 lat. Ze względu na start/stop jest droższy od standardowych akumulatorów. Aczkolwiek wydaje mi się, że zarówno wytrzymałość pierwszego akumulatora jak i cena nowego nie odbiegają od tych dla innych aut z tego segmentu i podobnego rocznika.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto używane można kupić w cenie Astry lub Aurisa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeden problem z instalacją elektryczną. Konieczna była wymiana bezpiecznika. Poza tym brak problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na ten moment brak problemów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 e-THP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I SW Facelifting