Szukaj

Oceny Peugeot 508 I SW

Podsumowanie 97 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Peugeot 508 I SW - Oceń swoje auto
4,39
średnia ocena z 97 ocen
4% lepiej od średniej w segmencie
84%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Peugeot 508 I SW

4,1
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
po 2 latach użytkowania i przejechaniu ok 30 tys km piszę tą opinię. Auto duże przestronne ze sporym bagażnikiem u mnie wersja z jasnymi skórami co daje super wrażenie w połączeniu z panoramą nawet w ponure dni w samochodzie jest jasno. Jeśli chodzi o wykonanie materiały bardzo dobrej jakości, blachy również solidne. Jednak bogate wyposażenie i klasa auta troche nie idzie w parze z wyciszeniem i komfortem prowadzenia. Miałem wcześniej peugeota...
4,9
~Kuba
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
W zasadzie wymieniłem przez 200 tys jedynie rozrząd, na bieżąco olej i filtry...nawet stabilizatora drążka nie dotykałem. Samochód naprawdę bezawaryjny. Popsuła się popielniczka i z rączek drzwi schodzi podsumowanie. Poza tym naprawdę nic się nie dzieje, wcześniej passat... tam trochę warsztat odwiedzałem. Peugeocik mógłby mieć jedynie lepsze zawieszenie , trochę sztywniejszy tył. Teoretycznie mógłbym kupić już nowy...ale naprawdę ten...
3,2
~Arczi
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Samochód gdyby nie pewne mankamenty byłby naprawdę fajny. Otóż największy problem to grzechoczące elementy wnętrza. W tym samochodzie grzechocze wszystko: cięgna siłowników centralnego zamka w drzwiach, mechanizmy wewnętrzne klamek drzwi (zdejmowałem boczki, bo mnie to strasznie irytowało, próbowałem pokryć gumą w sprayu - nic to nie dało, bo po jakimś czasie z powrotem problem wrócił), grzechocze mechanizm zasłony szklanego dachu, grzechoczą...
4,9
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot 508 to super auto. Duże rodzinne kombi, dynamiczny silnik, bardzo dobre wyposażenie, świetny silnik z dobrym momentem od 1500 obr/min. I mało awaryjne. Przez 290 tys km samochód nigdy nie zastrajkował a koszty utrzymania są naprawdę niskie. Wybór Jako używane to powinno być nr 1 dla osób szukających tego typu samochodu (rodzinne kombi), bo nie wiedzieć czemu jest dużo tańsze od Passata B8 czy B7 a jakością w ogóle im nie ustępuje, ba...
4,6
~maciek2031
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Witam, Zazwyczaj przy wyborze auta posiłkuje się komentarzami zamieszczanymi na tym forum, wiec postanowiłem wpisać swoją opinię. Auto godne polecenia, po prostu nie wiem skąd biorą się złe opinie dla tego silnika, jestem mega zadowolony spalanie w mieście 8,7l /100km przy jeździe wcale nie ekonomicznej normalnej dynamicznej ale też bez przesady to limuzyna. Wygodne, eleganckie i świetnie wyposażone, jeżeli będziemy o nie dbali odwdzięczy...
4,9
~Jarek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Zakup Peugota 508 był spontaniczny. Potrzebowałem dużego kombi klasy średniej, pierwszym wyborem był superb lub passat. Peugota nie brałem pod uwagę, jednak trafił się pewny krajowy, bezwypadkowy egzemplarz z niskim przebiegiem i postanowiłem go zobaczyć, wcześniejsze auto to mondeo mk4 również z 2014 roku i również 2.0 tdci (hdi) 163 km. Przez 23 lata odkąd mam prawo jazdy miałem ponad 20 samochodów. Z francuska motoryzacja miałem jednak...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,6
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~paweł_domo
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Silnik 2.0 HDI od PSA z katalogowo 163KM i 340Nm - na hamowni przy 200000 km przebiegu wyszło 161KM i 362Nm. Po wgraniu nowej mapy uzyskałem odpowiednio 205Km i 408Nm. Silnik bardzo sprawnie daje sobie rade z masą samochodu, nawet przy maksymalnym załadowaniu przestrzeni pasażerów oraz bagażnika. Przy delikatnej, ale wcale nie wolnej jeździe spalanie jest bardzo satysfakcjonujące. Przy bardziej energiczniejszej jeździe pali przyzwoicie, a...
4,6
~roman112
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Użytkuję auto z przebiegiem 180 tys. silnik chodzi ładnie, równo, bez turbo dziury przyspiesza, w kabinie jest cichutko,czasem zafaluje na wolnych obrotach i to wszystkie mankamenty. Ma specyficzną pracę na wolnych obrotach- leciutko cyka jak świerszcz. To jego normalna praca Natomiast są to silniki wymagające dobrego serwisu, a nie pana Józka z garażem, wtedy chodzą bezproblemowo, znam takich co mają już drugie thp i sobie chwalą. Koszt...
4,6
~TomaszT
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Poszukiwania zacząłem od czegoś większego: Smaxa. Bardzo polecany był tam silnik 2.0 TDCI 163 KM. Okazało się że to silnik PSA i ostatecznie za te same pieniądze kupiłem kombi z tym samym silnikiem. Samochód eksploatowany od dwóch lat w mieście i nie ma problemów z FAPem, który wypala się także na postoju. Wybrałem wersję przed liftem ze względu na lepsze opinie silników EURO5. Euro6 z BlueHDI także są bardzo dobre ale jednak starsze są...
4,9
~Adilans
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto bardzo dobrze wykonane. Materiały wykończeniowe miękkie i miłe w dotyku. Fotele komfortowe na długie trasy. Wnętrze jest dość odporne na upływ czasu i uzytkowania. Z zewnątrz auto wygląda spójnie i może się podobac. Jedynymi wadami są: Dość twardo zestrojone zawieszenie przydatne na autostradach niemieckich gdzie pewnie można pokonywać duże luki nawet przy dużych predkociach ale w mieście przy większej wyrwie można to odczuć. Wpływ może...
Peugeot 508 I SW