Silnik
: Tył i przód napędzane razem dają - zwłaszcza w trybie sport - świetną przyjemność z jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Twarde tak, że przyda się zapoznać z jakimś rehabilitantem od lędźwi.
3,0
Całokształt
Pionierska technologia elektrycznego silnika na drugiej osi daje radę, ale całość zabija słaba ergonomia, kiepskie wykonanie wnętrza, fatalne wyciszenie i nienajlepsza skrzynia biegów, którą w zasadzie jedyne, co tłumaczy, to niskie spalanie. Ponadto maleńki bagażnik, ciekawy wygląd i jednak chyba za mało Francji a za dużo Niemiec, ale tych Wschodnich. Ten Peugeot bardzo chciałby być BMW, albo chociaż Audi, tymczasem wciąż jest PSA. W efekcie brakuje mu wyrazu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra i sprawdzona jednostka. Cicha (jak na dizla), ekonomiczna i łatwa w serwisowaniu. Tania w utrzymaniu i niezbyt paliwożerna.
2,0
Skrzynia biegów
Jedyny dwa plusy tej skrzyni to niskie zużycie paliwa i to, że jednak sama zmienia biegi. Druga gwiazdka za łopatki do zmiany przełożeń, które trochę ratują jednak fatalną jej pracę. Gdyby nie elektryczny silnik z tyłu, byłoby jeszcze gorzej. To nie jest automat: to jednosprzęgłowa skrzynia zautomatyzowana. Wolna i nie dająca pewności szybkiego włączenia się do ruchu czy wykonania manewru pod presją czasu.
4,0
Układ jezdny
Świetne trzymanie drogi: można przyspieszać w zakrętach, a Lew trzyma się jak przyklejony. Ale coś za coś: po nawet niezbyt długiej jeździe bolą plecy. To nie jest zawieszenie francuskie. I nawet nie niemieckie.
4,0
Karoseria
CZtery drzwi i kufer: to lubię. Linia fajna, ale maleńki bagażnik!
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Dużo miejsca na nogi z tyłu. Trudno jednak zająć wygodną pozycję za kierownicą. Schowek jest jeden, ale nie mieści się doń nawet telefon więc... potrzebujesz na niego wieszaka. Mały bagażnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miałem 4-strefową klimatyzację i działała bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni, zarówno z przodu, jak i z tyłu.
1,0
Wyciszenie
Jakie wyciszenie? Przy 140 km/h jest już tak głośno, że się żyć odechciewa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to Francuz: tanie części i niezbyt droga robocizna.
4,0
Stosunek jakość/cena
Płacisz mało i dostajesz niewiele więcej, tak naprawdę. Te samochody są wypakowane udogodnieniami, a jednak dużo tracą na wartości i już po 6 latach kosztują grosze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem żadnej usterki w trakcie eksploatacji... nie licząc ostrzeżenia, że pasek klinowy się może skończyć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nic się nie działo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
[l/100km]