Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

Mike, 6 lat temu
Silnik 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 186 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Tył i przód napędzane razem dają - zwłaszcza w trybie sport - świetną przyjemność z jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Twarde tak, że przyda się zapoznać z jakimś rehabilitantem od lędźwi.
3,0
Całokształt
Pionierska technologia elektrycznego silnika na drugiej osi daje radę, ale całość zabija słaba ergonomia, kiepskie wykonanie wnętrza, fatalne wyciszenie i nienajlepsza skrzynia biegów, którą w zasadzie jedyne, co tłumaczy, to niskie spalanie. Ponadto maleńki bagażnik, ciekawy wygląd i jednak chyba za mało Francji a za dużo Niemiec, ale tych Wschodnich. Ten Peugeot bardzo chciałby być BMW, albo chociaż Audi, tymczasem wciąż jest PSA. W efekcie brakuje mu wyrazu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra i sprawdzona jednostka. Cicha (jak na dizla), ekonomiczna i łatwa w serwisowaniu. Tania w utrzymaniu i niezbyt paliwożerna.
2,0
Skrzynia biegów
Jedyny dwa plusy tej skrzyni to niskie zużycie paliwa i to, że jednak sama zmienia biegi. Druga gwiazdka za łopatki do zmiany przełożeń, które trochę ratują jednak fatalną jej pracę. Gdyby nie elektryczny silnik z tyłu, byłoby jeszcze gorzej. To nie jest automat: to jednosprzęgłowa skrzynia zautomatyzowana. Wolna i nie dająca pewności szybkiego włączenia się do ruchu czy wykonania manewru pod presją czasu.
4,0
Układ jezdny
Świetne trzymanie drogi: można przyspieszać w zakrętach, a Lew trzyma się jak przyklejony. Ale coś za coś: po nawet niezbyt długiej jeździe bolą plecy. To nie jest zawieszenie francuskie. I nawet nie niemieckie.
4,0
Karoseria
CZtery drzwi i kufer: to lubię. Linia fajna, ale maleńki bagażnik!
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Dużo miejsca na nogi z tyłu. Trudno jednak zająć wygodną pozycję za kierownicą. Schowek jest jeden, ale nie mieści się doń nawet telefon więc... potrzebujesz na niego wieszaka. Mały bagażnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miałem 4-strefową klimatyzację i działała bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni, zarówno z przodu, jak i z tyłu.
1,0
Wyciszenie
Jakie wyciszenie? Przy 140 km/h jest już tak głośno, że się żyć odechciewa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to Francuz: tanie części i niezbyt droga robocizna.
4,0
Stosunek jakość/cena
Płacisz mało i dostajesz niewiele więcej, tak naprawdę. Te samochody są wypakowane udogodnieniami, a jednak dużo tracą na wartości i już po 6 latach kosztują grosze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem żadnej usterki w trakcie eksploatacji... nie licząc ostrzeżenia, że pasek klinowy się może skończyć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nic się nie działo.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I Sedan