Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

seba, 11 lat temu
Silnik 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : P.S. silnik jest diesla
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
w trybie SPORT zaczyna sie robic na prawde glosno i dynamicznie. 200km i 500Nm z 3 silnikow robi swietna robote
3,0
Skrzynia biegów
w automacie dziala nieprzewidywalnie. Potrafi zredukowac podczas wyprzedzania, a zmiana biegu trwa wiecznosc
4,0
Układ jezdny
nie jest to hydroaktywne zawieszenie, ale i tak jest ok
Komfort
3,0
Widoczność
Jezeli jest sie wysokim, to ma sie problem z zobaczeniem swiatel na skrzyzowaniu przed soba
4,0
Ergonomia
przez baterie, bagaznik jest smiesznie maly
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ponizej 6l/100km przy 140km/h i 6l w miescie. lepiej byc nie moglo
3,0
Stosunek jakość/cena
38000euro to jednak troche za duzo jak za ten samochod
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie moge nic powiedziec. bo auto ma tylko 1k km
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie moge nic powiedziec. bo auto ma tylko 1k km

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I Sedan