Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

macreksio, 7 lat temu
Silnik 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Peugeot 508 I Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie lubię diesli, ale ten zdecydowanie daje radę:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : czujnik otwarcie drzwi
5,0
Całokształt
Bardzo przyjemne i komfortowe auto. Zapewnia wszystkim pasażerom wygodną podróż, nawet na bardzo długich dystansach. W tej wersji ma pełne wyposażenie i ciężko o równie atrakcyjne auto za te pieniądze
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny i elastyczny diesel, ciągnie już poniżej 1500 obr/min, aż po czerwone pole przy 4500obr/min (w trybie Sport). W miarę oszczędny, zwłaszcza w trasie, o przyjemnym, zwłaszcza jak na diesla, brzeminiu:)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działą bardzo sprawnie, zazwyczaj bez szarpnięć. Ostatni bieg mógły być nieco dłuższy, aby zmniejszyc jeszcze spalanie przy prędkościach autostradowych i wyższych. W sprawnym wyprzedzaniu rzędów samochodów pomaga wyśmienity tryb Sport. Kolejny plus to możliwość hamowania silnikiem za pomocą łopatek przy kierownicy (po czym skrzynia automatycznie wraca do trybu automatycznego - brawo!)
5,0
Układ jezdny
Pozwala na bezpieczną, pewną podróż z wysokimi prędkościami. Jak na przednionapędowy samochód tej wielkości daje dobre wyczucie i nie izoluje kierowcy od drogi. Wg mnie czołówka tej klasy z przednim napędem.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma żadnych problemów, a czujniki parkowania z przodu i z tyłu dopełniają całości.
4,0
Ergonomia
Niby wszystko jest pod ręką i jak trzeba, jednak z przodu brakuje schowków na portfel czy telefon. Po lifcie było z tym ponoć lepiej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4-strefowa klima robi robotę - nigdy nie miałem problemu z zaparowanymi szybami czy temperaturą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie powyżej przeciętnej. Gdy zadebiutował bił w terj kategorii wszystkich w tej klasie, łącznie z Superb'em
5,0
Wyciszenie
We wnetrzu jest cicho nawet przy prędkościach powyzej 180km/h, a nawet do prędkości maksymalnej jest bardzo dobrze. Nie ma na co narzekać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to najdroższa wersja 508, więc i utrzymanie jest nieco droższe, jednak biorąc pod uwagę różnicę w osiągach, wygodzie i ceny u konkurencji jest bardzo dobrze!
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy wybór w tej cenie!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujnik otwarcia drzwi, co jak na ten przebieg i 4 lata nie jest wg mnie źle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak - tylko eksploatacja

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi FAP 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I Sedan