Silnik
: 2.2 Hdi w tym aucie 204 KM 450 Nm w serii robi robotę a spalanie przytym śmiech polecamy!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak
Inne
: Brak
Inne
: Brak
5,0
Całokształt
Peugeot 508 w wersji GT w najbogatszej dostępnej możliwej konfiguracji z masażem fotela kierowcy włącznie. Klasa premium w rozsądnej cenie z mega mocnym i oszczędnym silnikiem oraz lekko odpala automatyczna skrzynia biegów ale niezawodną i trwałą a to najważniejsze AUTO GODNE POLECENIA!
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez jakich kolewiek problemów wymiana oleju oraz rzeczy eksploatacyjnych.
5,0
Skrzynia biegów
Delikatnie wolna nie jest to Dsg ale niezawodna i trwała.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bajecznie stabilnie i mega komfortowo
Komfort
5,0
Widoczność
Na najwyższym poziomie jeżdżę często na trasie Anglia Polska zawsze pełen relaks i komfort
5,0
Ergonomia
Cicho w środku dzięki podwójnym szybą mega sprawa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów jak trzeba szybko ciepło jak chodzić szybko schladza klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca bardzo dużo komfortowo i przestronnie z tylu też sporo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Cichutko nawet przy 180 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bajka! Spalanie mistrzowskie 204 KM automat trasa Anglia Polska 140-180 km/h 6.4 l oszczędne wygodne i szybkie polecam
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w tej konfiguracji nie jest tanie lecz w porównaniu z konkurencją jest to bardo przyzwoita cena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bo ich nie ma :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
[l/100km]