Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

Tom88T, 3 lata temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 184 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo cichy, ładnie wkręca się w obroty, dobre wytłumienie drgań i wibracji.
Inne : Wyposażenie auta na duży +
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Auto podatne na zarysowania i odpryski.
5,0
Całokształt
Auto pozytywnie zaskakuje, wygodne, komfortowe i miło pokonuje się kolejne kilometry. Całkiem fajne wyposażenie. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Zakup auta uważam za dobry wybór.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje bez zarzutu, dosyć cichy. Na biegu jałowym nie czuć, że to diesel.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą płynnie. Przełożenia w sam raz.
2,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się przyzwoicie. Podczas szybszej jazdy i dynamiczniejszym pokonywaniu zakrętów autem trochę buja na boki. Bardzo slaby tylny zawias, na poprzecznych nierównościach rzuca dupą. Korekty w geometrii zawieszenia niewiele dają.
3,0
Karoseria
Bardzo delikatny lakier, podatny na zarysowania i odpryski. Słabe zabezpieczenie rantów nadkoli.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok.
4,0
Ergonomia
Obsługa auta jest intuicyjna. Wszystko na swoim miejscu. Mi odpowiada. Szkoda tylko braku jakiegoś sensownego miejsca na odłożenie telefonu itp.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto szybko się nagrzewa. Chłodzi też bardzo dobrze. Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca wystarczająca (189) . Pasażerowie z tyłu również nie narzekają.
3,0
Wyciszenie
Do 130 km/h jest w porządku. Powyżej tych prędkości słychać szum powietrza. Mogłoby być lepiej, ale nie ma tragedii.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co w porządku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry stosunek ceny do jakości oraz wyposażenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na tą chwilę ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 185000 zacinanie zmiennej geometrii turbiny. Podczas normalnej jazdy bez dużego obciążania silnika nic się nie działo, jednak przy mocniejszym przyspieszaniu zacinała się zmienna geometria. Regeneracja turbo. Poza tym ok.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I Sedan