Za tą cenę to chyba najkorzystniejsza propozycja na rynku wtórnym. Samochód oszczędny (cholernie). Dynamiczny 163 konie i skrzynia ręczna... Cechujący się wysoką kulturą poruszania. Moim zdaniem ogólnie nie odbiega od jeszcze na razie (przez niektórych) wyżej cenionych marek z segmentu... a może trochę w niektórych elementach przewyższa a nawet nie trochę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik moim zdaniem to rewelka.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest zła... ale nie jest super precyzyjna. Może trochę wymyślam...
4,0
Układ jezdny
Twardy... ale nie tak przesadnie jak w Passacie. No i nie jest tak bardzo dobry w zakrętach jak samochód z wielowahaczowym zawieszeniem który miałem wcześniej- ale jest dobry. Za to dużo lepszy na "niemieckie" autostrady.
5,0
Karoseria
Jeżeli chodzi o wygląd to moim zdaniem jedno z ładniejszych aut w swojej klasie. Podobało mi się jeszcze Mondeo MK4 model młody auta jeszcze drogie... a bałem się auta z USA. Natomiast Mazda 6 nowej generacji diesel odpada a... benzyna raz, że bardzo droga a dwa nie powala dynamiką i dodatkowo trzeba by montować gaz.
Działa tak samo dobrze jak w niemieckich odpowiednikach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest naprawdę dużo i z przodu i z tyłu. robi wrażenie.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze. Przy dużych prędkościach powiedzmy tak od 155 słychać szum powietrza- trochę na początku razi... ale nie narasta przy 185 jest podobnie. W Passacie jest podobnie może ciutkę ciszej ale silnik głośniejszy i głośniej na mniejszych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rewelka. Mam "dość" ciężką nogę choć potrafię też, i pojeździć ekonomicznie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
[l/100km]