Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

michał, 10 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 508 I Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Cześć Mam od roku Peugeota 508 Rzeczy, które mnie denerwują: - szum wiatru od 100km/h, jest głośniej niż w octavii. - bardzo twarde zawieszenie ( na 16 zimowych i 17 letnich) bez znaczenia. ( tak jakby amortyzatory przy dużej ilości małych dziur pukały) pasażerowie pytają czy mam jakieś sportowe zawieszenie bo takie twarde! - dosyć ciężko kierownica chodzi - oryginalne głośniki niskiej jakości - woda z klapy bagażnika - drzwi się zamykają jak w kompakcie a nie limuzynie - czujniki parkowania działają dopiero po kilku sekundach od odpalenia - sprężyny od klapy brzęczą podczas otwierania, serwis smaruje co starcza na 3 dni. Może ktoś miał takie problemy i ASO coś z tym zrobiło? Słyszałem coś o smarowaniu odbojów amortyzatorów. pozytywy: [b]- 30 000 km i zero usterek ani jakichkolwiek problemów[/b] - wygodne fotele - multimedia łatwe w obsłudze, mp3, zestaw głośnomówiący itd - piękny wygląd w środku i na zew. - system bezkluczykowy - super wygoda - xenony i ledy automatyczne - spalanie 5,5-5,8 L/100km
Wrażenia
5,0
Silnik
Ogólnie ok. Nic się nie dzieje. Głośność do zaakceptowania.
4,0
Skrzynia biegów
Dwójka wchodzi czasami nie tak idealnie. Jeździłem dwoma 508 i obie mają tak samo, że jak szybko chcesz wrzucić dwójkę to tak przyhaczy lekko ( nie zawsze, na zimny silniku np)
3,0
Układ jezdny
Głośne i twarde zawieszenie:( Drogi trzyma się świetnie, ale na dziurach jest niekomfortowo.
Komfort
2,0
Widoczność
grube słupki środkowe powodują, że trzeba się mocno wychylać aby sprawdzić czy nic nie jedzie z boku a jak już dojeżdża się do skrzyżowania pod skosem ( pod kątem ostrym) to już w ogóle trzeba się nagimnastykować.
5,0
Ergonomia
W środku rewelacja. Wszystkie przyciski pod ręką. Intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająco dużo miejsca.
2,0
Wyciszenie
Tak jak wyżej pisałem. powyżej 100km/h szumy wiatru, dużo głośniej niż np. w octavii 2011r lub pasacie b5fl 2004.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,6-5,8l
5,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie wkurza mnie twarde zawieszenie i te szumy wiatru, ale ciężko wybrać coś lepszego w tej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
30000 km i jeszcze nic się nie działo. Jeżdżę kulturalnie, nie katuje auta,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I Sedan