Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

handlowiec, 6 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 508 I Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,57
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Auto jakością nie gorszę od konkurencji a nawet pod pewnymi względami lepsze, pojemne nawet w wersji sedan, idealne na dłuższych odcinkach. Ze względu na większą niż auta konkurencji utratę wartości do kupienia za rozsądne pieniądze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super silnik to mój pierwszy diesel w życiu a jeżdżę prawie 20 lat i jestem mega zadowolony. Elastyczny, fajnie ciągnie z dołu, 6 lit. w trybie mieszanym na co dzień jak i w trasie przy prędkościach autostradowych 4 osoby na pokładzie i zapakowany bagażnik na wakacje dla mnie bardzo dobrze przy aucie ważącym ponad 1400 kg
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie ok. Jedynka trochę haczy i rzeczywiście na zimnym może trochę ciężej wchodzą biegi ale w czasie jazdy jest wszystko ok.
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie kto przesiadł się z Octavii II duże łał !!!. Generalnie prowadzenie bardzo dobre, zawieszenie bardzo komfortowe ale nie kanapowe, z twardszą charakterystyką-dla mnie super kompromis, trochę zbyt czułe wspomaganie reagujące na gwałtowniejsze ruchy kierownicą ale się przyzwyczaiłem
4,0
Karoseria
Auto 6 letnie bez śladów korozji. Tylko przednia szyba jest wyjątkowo "miękka" gdyż posiadam już kilka drobnych odprysków od kamyków których uderzenia nawet nie odczułem a jeden z mocniejszych uderzeń zakończył się klejeniem "pajączka" w warsztacie
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko w porządku.
3,0
Ergonomia
Wszytko poukładane na swoim miejscu. Przyciski w zasięgu ręki. Ręczny jak jest zaciągnięty przeszkadza żeby sięgnąć do schowka ale jest on na tyle głęboki że i tak aby coś z niego wyjąć trzeba robić to z miejsca pasażera. Na większy minus to mała ilość schowków, wąskie boczne kieszenie, mnie podoba się schowek środkowy otwierany na bok a nie do góry, bagażnik pojemny starczy dla czteroosobowej rodziny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto szybko się nagrzewa , klima działa skutecznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest wystarczająco dużo jak i z przodu i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Dla mnie ok. ale przesiadłem się z Octavii więc jest tylko lepiej. Przy prędkościach 140-150 słychać na pewno większy szum ale nie jest on uciążliwy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przejechałem autem prawie 23 tyś w 10 miesięcy. Po zakupie wymieniłem rozrząd w nieautoryzowanym warsztacie ale specjalizującym się w Peugeot-ok. 700 zł części plus robocizna. Wymieniłem komplet hamulce + tarczę przód i tył (ATE) - ok. 1000 zł, Obsługa po 15 tyś pełna ze sprawdzeniem, czyszczeniem hamulców razem z materiałami eksploatacyjnymi ok. 700 zł według nie akceptowalne jak na tą klasę pojazdu
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto z 2012 kupiłem o ok. 10 tyś taniej niż musiał bym zapłacić za ten sam rocznik np. Passat czy Avensis a na pewno nie jest gorszę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana wysprzęglik hydraulicznego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I Sedan