Auto bardzo ładne, wygodne, przestronne, komfortowe. W sumie większość plusów. Ale są też minusy...
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety tylko przeciętnie. Niby moc w porządku, spalania też, kultura pracy (akustyka) także. Jedyny minus - straszna turbodziura poniżej 2000 rpm
2,0
Skrzynia biegów
Jak na tą klasę samochodu - wręcz fatalnie. W każdej temperaturze skrzynia trochę haczy, natomiast zimą trzeba bardzo delikatnie zmieniać biegi. Przy przejściu z 1 na 2 potrafi na zimno nawet zgrzytnąć.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry - cichy, komfortowy, dobrze wybiera nierówności i trzyma na zakrętach. Jeden z najlepszych punktów pojazdu
Komfort
4,0
Widoczność
Spore lusterka zewnętrzne, widoczność tak dobra, jak tylko może być w takim aucie
4,0
Ergonomia
Nieźle, tylko brakuje możliwości dotykowego sterowania nawigacją - ale da się przeżyć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna i cicha klimatyzacja, bardzo małe przeciągi. Ogrzewanie dzięki dodatkowej nagrzewnicy elektrycznej - super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie i pasażerów (o nikczemnym wzroście ;)) doskonale. Nikt nie zgłasza uwag negatywnych.
4,0
Wyciszenie
Auto bardzo ciche. Bardziej niż silnik słychać skrzynię biegów i układ przeniesienia napędu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie (jak na dynamiczną jazdę) dość niskie. Koszty serwisu - w normie dla tej klasy
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto z dobrym silnikiem i wyposażeniem za całkiem niezłą cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki jakościowe takie jak purchle na listwach ozdobnych czy wytarty lakier na skórzanym lewarku
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterka pompy hamulcowej - brak hamulców przy dużych mrozach - to chyba dość poważne...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]