Bardzo cichy wzgledem oplowskich cdti w insigniach i astrach 4.
Mocy troche malo jak na moja noge ale dla wielu wystarczy.
Roznica w cenie do wersji 163km znikoma - chyba lepeiej doplacic
3,0
Skrzynia biegów
Zbyt dlugi skok, wchodzi mniej pewnie niz w insignii czy passacie b7
4,0
Układ jezdny
Jak na francuza super ale subiektywnie mniej pewnie sie prowadzi niz insignia.
Komfortowe i ciche resorowanie (ciszej niz w insigni i astrze 4) ale mogloby byc troche twardziej (jak na francuza i tak jest twardy ale ople prowadza sie jakby pewniej w zakretach,nie bujaja sie)
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w duzym sedanie - sa czujniki i juz..
Czujniki reaguja wg mnie zbyt wczesnie
4,0
Ergonomia
Duzo przyciskow ale daje rade sie przyzwyczaic...chociaz w niemieckich nadal jest lepiej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziala ;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bdb piza debilnym ksztaltem podlogi przed pasazerem z przodu - przez to wyzsza osoba ktora lubi rozprostowac nogi musi cofnac dalej fotel niz np w passki czy astrze 4.
5,0
Wyciszenie
W mojej opinii najwiekszy atut tego auta vs opel insgnia,astrA 4, passatb7 i mondeo (wszystkie z deaslami ktorymi mialem okazje jezdzic)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik spala subiektywnie troche woecej niz cdti 2.0 130km w insgnii
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krotkie uzytkowanie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt krotke uzytkowanie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]