Autko stylistycznie piękne zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz , funkcjonalne. Mankamenty to awaryjny moim zdaniem silnik THP reszta to normalne zużycie materiałów i części. Tym bardziej że autko wykorzystywane jedynie na dojazdy do pracy , żadne trudne warunki . Wyjazdy wakacyjne/zimowe drugim autkiem. Tankowane tylko Pb98 .
Wrażenia
2,0
Silnik
Niestety jednostka THP okazała się klapą , przy 100tys km pobór oleju dosyć duży (mniejszy niż w VW) i konieczny wymiana uszczelniaczy zaworów a za chwilę i pierścieni. No i koszt 10tys PLN . Uwaga przebieg 100tys km !!!
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto na pewno stylistycznie piękne i nie ma tam przyłożonej ekierki , wszystko ładnie zaprojektowane i zaplanowane. To nie niemiecki ani japoński styl !!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzały się jakies drobne naprawy np. radio samo gasło , wymiana rozrządu (ale to chyba już obowiązkowy serwis), wycieraczki , pompa paliwa (podobno standard)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak jak wspominałem z poważniejszych usterek to remont silnika po 100tys km i regeneracja turbiny + wymiana pompy paliwa (przy 50tys km)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW
[l/100km]