Silnik
: silnik po przebiegu 30 tys generuje wiele kosztownych napraw.bardzo nie udana jednostka napedowa.
2,0
Całokształt
ladny i bardzo awaryjny
Wrażenia
1,0
Silnik
silnik katastrofa 1.6 thp rozrzad robiony 4 razy do przebiegu 100 tys rozciagajacy sie lancuch,napinacz nie trzymajacy oleju(koszt 2300 zl aso).turbina robiona przy 50 tys,zbierajacy sie nagar w silniku koszt 3 tys w aso i pomaga na kilka tys kilometrow bo ponownie sie zbiera przez co auto dlawi.padajace pompy wysokiego cisnienia koszt 2600 zl plus robocizna 400 aso.ten silnik to katastrofa uciekac od tego silnika ! olej spala na rowno z paliwem...miedzy przegladami 10 tys km trzeba dolac 5 litrow !
2,0
Skrzynia biegów
wymieniona dwumasa i sprzeglo przy przebiegu 40 tys objawy buczenie podczas ruszania.czesto na skreconych kolach ,po wymianie problem pojawil sie ponownie przy 70 tys.porazka
3,0
Układ jezdny
przyzwoicie
1,0
Karoseria
korozja progow przednich,awaryjne klamki w wersji dostep bezkluczykowy,koszt naprawy jednej klamki 1200 zl aso konieczna wymiana calej klamki oraz lakierowanie !padaja jedna po drugiej,w zimie podczas mokrego sniegu i czesto zabrudzenia odmawiaja dzialania.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mega wysokie !
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
masa usterek z ktorymi nawet aso sobie nie radzi,wymieniaja po koleji az trafia.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW
[l/100km]