Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

j.radecki, 10 lat temu
Silnik 1.6 THP 156KM 115kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 76 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 508 I Sedan 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
3,62
14% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Cisza w środku podczas jazdy, brak wibracji od silnika, ogólny komfort jazdy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : utrata mocy
Inne : drobne hałasy spod deski rozdzielczej
Przeniesienie napędu : skrzynia biegów, zestopniowanie 1 i 2 biegu
4,0
Całokształt
Ogólne wrażenie ok. Samochód się podoba na ulicy, komfort jazdy jest wysoki.
Wrażenia
3,0
Silnik
Plus to niskie spalanie, poniżej 7 l/100 km przy normalnej eksploatacji. Niestety, wymieniono już rozrząd, cewki zapłonowe, pompę paliwa wysokiego ciśnienia, sondę lambda. Powód - losowo tracił moc, objawy podobne jak w sytuacji, gdy nie pali 1 lub 2 cylindry. Moc nie jest rozwijana równowmiernie, aczkolwiek bardzo dobrze przyspiesza od najniższych obrotów, podobnie jak diesel.
3,0
Skrzynia biegów
Źle zestopnioway 1 i 2 bieg, jedynka bardzo krótka, dwójka za długa. Koszmar w podczas jazdy w korku. Precyzja przeciętna, dwójka lubi wyskakiwać.
4,0
Układ jezdny
Stabilny, komfortowy, cichy, jednak dość słabo tłumi duże pofalowania nawieżchni. Po wjeździe w głębszą i dłuższą nierówność za mocno "odbija".
Komfort
2,0
Widoczność
Lewy słupek "A" zasłania koszmarnie dużo. Trzeba strasznie uważać, czy ktoś nie wychodzi lub nie wyjeżdża z lewej strony. Podobnie jest ze słupkiem "B", który jest niezwykle szeroki. Uciążliwe zwłaszcza gdy stoimy na skrzyżowaniu pod niewielkim kątem - w prawo nie widać prawie nic.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, konsola elegancka i nieprzeładowana. Brak schowków w dostatecznej ilości. Kolorowe wyświetlacze tylko w najbogatszej wersji. Plus to 5 klasycznych, okrągłych zegarów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja i wentylacja skuteczne. Ogrzewanie mało wydajne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, również z tyłu, fotele wygodne, jednak ciut za miękkie.
5,0
Wyciszenie
Tu jest klasą sam dla siebie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Korzystam z pakietu "Utrzymanie". Jedyny koszt to paliwo.
3,0
Stosunek jakość/cena
Średnia krajowa.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pojawiają się drobiazgi, coraz więcej skrzypi spod deski rozdzielczej, z okolic drzwi.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy z silnikiem opisane wyżej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I Sedan