Silnik
: Silnik i wygląd - dla mnie the best. Konkurencja - niech dalej śpi i myśli, że jest "wielka"
5,0
Całokształt
Długie poszukiwania i testowania (Hyundai i40; Skoda OCTAVIA 3, Mazda 6 - III, Ford Mondeo, Citroen C5 - II, itd.) aż w końcu wybór - PUG508 ALLURE - strzał w "10"
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja - b. elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
Fajny skok, chodzi jak po maśle
5,0
Układ jezdny
Sztywno i zarazem komfortowo, połączenie Passata, Mondeo z C5. Bardzo mi odpowiada!
Komfort
5,0
Widoczność
W wersji (z dodatkami które posiadam) nic dodać nic ując!
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Przyzwyczajenia wymagało sterowanie przyciskami kierownicy (ok. 2-3 godz. jazdy)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewela - nie ma co tu opisywać!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porównaniu z poprzednim autem - super. Choć obiektywnie dla tej klasy zdarza się więcej miejsca u konkurencji. Jak dla mnie wystarczająco!
5,0
Wyciszenie
Samochód daje znać o sobie dopiero przy ok. 150 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na dotychczasowe możliwości oraz warunki pracy auta - b. dobra. Ceny w serwisie (przeglądy gwarancyjne) zrównoważone i b. przystepne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena po rozliczeniu dodatkowo poprzedniego auta to rewelka - nic dodać nic ująć. Cena w wersji topowej wyszła jak za auto klasy C ( i to w ubogiej wersji tej klasy)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie dzieje oby tak dalej "awaryjny" Peugeot!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej - Super
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW
[l/100km]