Silnik
: Wbrew pozorom silnik THP jest naprawdę świetny a cały samochód komfortowy. Chyba zaczynam byc fanem francuskiej motoryzacji :)
5,0
Całokształt
Pug 508 to naprawdę fajne auto, które odpowiednio traktowane będzie cieszyło własciciela. Po początkowej niepewności rasowego Polaka związanej z zakupioną marką (przecież to awaryjny Francuz!!), z każdym dniem i każdym km te auto sprawia i coraz wieksza frajdę. I chyba o to w tym wszystkim chodzi, zeby za kazdymrazem chcialo sie do niego wsiadac bez zmruzenia. I w nosie mam teraz opinie, że to Francuz, złom itp, itd.. czy złom to się jeszcze okaże.. Ja samochód polecam, do naprawde jest warty zaufania!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak na razie spisuje się rewelacyjnie. Moc \'łapie od samego dołu\", jest cichy, elastyczny i jak na parametry auta dosyć oszczędny (zależny od stylu jazdy). Wielkie brawa!
5,0
Skrzynia biegów
Długie skoki, ale bardzo precyzyjne prowadzenie. Bez zarzutu. Na początku wymagało ode mnie nieco przyzwyczajenia (poprzednie auto krótki skok lewarka)
5,0
Układ jezdny
Komfort połączony z możliwościami precyzyjnego prowadzenia. Pod tym względem wygrało z C5 (nadmierny komfort, przenoszony na mało precyzyjny \"gumowaty\" układ kierowniczy), Chyba wnioski zostały wyciągnięte przez koncern PSA. Super!
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie osobiscie jest b. bobra. Na początku wymagaja przyzwyczajenia skrety w prawo (szerokie słupki przednie). Czujniki cofania przód i tył b. zarzutu
5,0
Ergonomia
Pomimo, że nigdy nie miałem francuza, po kilkudziesięciu km wiedziałem co i gdzie jest. A wszystko w mojej ocenie jest pod ręką. Fotele takie jak powinny być
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W tej kwestii nie ma o czym mówić, wszystko jest jak należy, tj. doskonale
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni nie brakuje, z przodu i z tyłu wystarczająco wygodnie no chyba, że rozmary kierowcy i pasażerów \"znacznie odbiegają od normy\"
5,0
Wyciszenie
Cisz, cisza i jeszcze raz cisza. Przy 160 km słyszalny delikatny szum opon i opływ powietrza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Traktowany normalnie pali naprawdę ekonomicznie
5,0
Stosunek jakość/cena
Po skorzystaniu z max. dostępnych rabatów konkurencja nie ma najmniejszych szans w wersji i opcjach jakie posiadam (srednio 25-35 tys. róznicy)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic nic nic i jeszcze raz nic i oby tak zostało!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW
[l/100km]