Karoseria
: wygląd jak dla mnie EXTRAKLASA segmentu sedanów, plus fajny i żwawy silnik!
5,0
Całokształt
nie wierzyłem \'francuskim wynalazkom\', ale po popularnym i \"bezawaryjnym\" we wszystkich rankingach \"japończyku\', zaufałem \"awaryjnej marce\' okupujacej dołu tabeli niezawodnosci z jakim skutkiem = zobaczymy!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dynamiczny, ma \'ciąg\" od najniższych obrotów podobnie jak w dieslu
5,0
Skrzynia biegów
Długi skok lewarka, ale biegi wchodzą \'gładko i przyjemnie\'. Przyzwyczajenia i wyczucia wymaga 5=ty bieg
5,0
Układ jezdny
komfortowo na płaskim i \"sztywno\" na ostro pokonywanych zakrętach oraz przy wybieraniu niektórych ubytków w asfalcie
Komfort
5,0
Widoczność
bez problemu, ale przyzwyczajenia przy skrętach w prawo wymaga nieco szeroki przedni lewy słupek
5,0
Ergonomia
tutaj nie ma sie na razie do czego przyczepić, po 2-3 godzinach jazdy obsługa pojazdu intuicyjna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj jest naprawdę super - szybko łatwo i przyjemnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 4-ech osób wystarczająca (piąta może mieć problemy, zależny od jej parametrów)
5,0
Wyciszenie
bez komentarza cisza, szum powietrza przy 155 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest na razie b. dobrze jak na takie parametry i rozmiary auta
5,0
Stosunek jakość/cena
cena do jakości pojazdu (na chwilę obecną) b. dobra
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie bez jakichkolwiek problemów
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW
[l/100km]