Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan Facelifting

Maciej, 9 lat temu
Silnik 2.0 HDi 163KM 120kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I Sedan Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Kulturalna praca i ładny dźwięk.
5,0
Całokształt
Piękny wygląd, auto znakomicie się prezentuje zarówno na zewnątrz jak i w środku. Zwraca uwagę innych. Polecam każdemu, kto szuka niebanalnego samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnie ładnie się zbiera, szczególnie w trybie SPORT. Bardzo przyjemny dźwięk, gdy wdepniemy ostro gaz, natomiast operując nim delikatnie, mamy ciszę i spokój wewnątrz kabiny.
4,0
Skrzynia biegów
Jeździłem różnymi automatami i ten jest jednym z lepszych, ale nie najlepszy. Najlepszy jakim było mi dane jeździć należał do Lexusa, natomiast ten w P508 pracuje znacznie lepiej niż ten, który miałem w Jaguarze X-Type.
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie daje uczucie, że tym samochodem można jeździć ostro w zakrętach ... ale tak nie jest. Wyżej usadowiony środek ciężkości (auto ma spory prześwit - co w niektórych przypadkach jest dużym plusem) - powoduje, że nie jest tak pewne w zakrętach jak choćby Alfa Romeo 159.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność. Duże lusterka. Całość wspaniale dopełniają czujniki parkowania i kamera cofania. Polecam również czujnik martwego pola - warto dopłacić za tą opcję.
5,0
Ergonomia
Kokpit bardzo intuicyjny, bez problemu można się w nim odnaleźć. Do dużej ilości przycisków na kierownicy można się przyzwyczaić i z czasem zapamiętać ich usytuowanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi i grzeje bardzo szybko. Podgrzewane fotele również nagrzewają się w oka mgnieniu - jest to ulubiona funkcja mojej żony.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Samochód doskonale wyciszony. Na autostradzie przy 140km/h po prostu płyniemy, bez hałasu i nadmiaru szumów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do tej pory tylko paliwo. Spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto sprawia wrażenie segmentu premium. Jest bardzo ładnie wykonane - w szczególności w środku robi niesamowicie pozytywne wrażenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I Sedan Facelifting