5 gwiazdek za stosunek cena/jakość/bezawaryjność/wyposażenie/wielkość/rok.
Ogólnie porównywałem wiele aut i nic ciekawszego (z napędem lepszym od FWD/RWD nie znalazłem).
Fajne i duże auto, wygodne, dobrze wykończone (miękkie plastiki, nowoczesny design, fajna skóra, doskonałe wyposażenie) z przyzwoitymi osiągami i naprawdę fajnym spalaniem w mieści (poza miastem jak to duży diesel- też nieźle).
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, dynamiczny, fajnie wspomagany elektrykiem. Sam elektryk w ZEV słaby ale powoli rozpędzi tego kloca do 70km/h i spokojnie utrzyma taką prędkość. Połączenie dwóch silników jest super rozwiązaniem. Realizacja o niebo lepsza jak w Aurisie- tam auto nie przyspiesza- tylko wyje a w trybie ZEV może uda się wyjechać z parkingu (porównuję do Aurisa z przebiegiem 18tyś- wygrywa rozwiązanie Puga).
2,0
Skrzynia biegów
Jeden z większych minusów tego auta. Ponoć bezawaryjna, ale o zmianę biegu trzeba wysyłać podanie. Sytuację trochę ratują łopatki i tryb "Sport". Mogłoby być lepiej.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi- nie czuć tego ciężaru.
4,0
Karoseria
Drobne ryski i obicia- jak w aucie używanym prawie 10 letnim.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu przeciętnie, reszt OK.
3,0
Ergonomia
Brak schowków- to jest drugi największy minus tego auta. Nie ma gdzie położyć telefonu....
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni w środku bardzo dużo - mam 180cm i bez problemu się mieszczę z przodu, z tyłu a i do bagażnika bym się zmieścił.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla jest dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drobnostki! System opuszczania szyb się psuje- zestaw naprawczy ze spinkami tapicerki 100pln.
5,0
Stosunek jakość/cena
Lepszego nie znajdziesz.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podnośniki szyb- plastikowy kołowrotek strzela i szyba spada na dół. Trzeba rozbierać tapicerkę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
[l/100km]