Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I RXH

Marcin, 3 lata temu
Silnik 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 189 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ilość wyposażenia. A dodatkowo całokształt na +
5,0
Całokształt
Bardzo fajne, nieoczywiste kombi, lekko podwyższone względem zwykłego 508 z dołożonymi plastikami a'la suv i dodatkowo pędzoną ośką tylnią (może się przydać w trudniejszych warunkach- w dobrych nie czuć różnicy). Duże, wygodne auto z (tylko) przyzwoitym bagażnikiem. Sporo miejsca w środku, super wyposażone, wygodne, ładne i przyzwoicie wykończone. Minusem jest brak miejsca na portfel czy telefon w konsoli centralnej. Natomiast in plus z małych rzeczy- można ustawić tylną wycieraczkę, aby machnęła szybę przy włączeniu "R", lusterko przy włączeniu "R" zjeżdża automatycznie w dół (w zależności od ustawienia lewe, prawe, albo żadne). Hybryda- niskie spalanie, przyzwoite osiągi w trybie ZEV około 2-3 km i prędkość do około 85km/h. Ogólnie po pół roku użytkowania jestem zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, ekonomiczny,
2,0
Skrzynia biegów
Zautomatyzowana, czasem szarpnie, powolna w trybie "Auto"
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się stabilnie, w zakrętach pewnie, przy prędkościach 160- 180 dobrze.
5,0
Karoseria
Brak niepokojących objawów. Dość łatwo się rysuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszędzie OK, do tyłu słaba, ale są czujniki.
3,0
Ergonomia
Brak schowka na telefon, czy portfel. Mały schowek w podłokietniku. Obsługa niektórych urządzeń wymaga przyzwyczajenia. Nie można regulować czułości wycieraczek na automacie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nikt nie oferuje tyle w takiej cenie. Dobre diesle, "przyjazny filtr cząstek stałych" super wyposażenie, wygoda, osiągi. Za auto niemieckie w podobnym roczniku, wyposażeniu i gabarycie trzeba zapłacić o 30-50% więcej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedna awaria- system podnośnika szyby - plastikowy kołowrotek pękł i szyba zjechała na dół. Częsta przypadłość w 508. Zestaw naprawczy 35 zł, spinki tapicerki 20zł i ze 3 godziny pracy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HYbrid4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I RXH