Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I RXH

Andrzej, 5 lat temu
Silnik 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 234 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wygoda w samochodzie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Chyba najlepszy pod wzgledem żywotności silinik diesla. Zero problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko ok. Szybkość zmiany biegów mogłaby być lepsza
5,0
Układ jezdny
Samochód świetnie trzyma w zakrętach.
5,0
Karoseria
Zero śladów zużycia na lakierze.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czterostrefowa klimatyzacja działa bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No tu jest bomba. Przestrzeni jest wystarczająco dla 4-5 osób.
4,0
Wyciszenie
Z tyłu czasami słychać jakby lekko halasowalo oparcie tylnej kanapy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez poważaniejszych wydatków. Spalanie 6,5-7,5 l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że to był bardzo dobry zakup. Patrząc na wyposażenie jakie ma RXH to ciężko znaleźć coś porównywalnego w tych pieniądzach z tego rocznika.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przycisk otwierania tylnej klapy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HYbrid4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I RXH