Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I RXH

Przemek, 8 lat temu
Silnik 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 128 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Doskonale wyposażone, trwałe i super ekonomiczne auto.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : W czasie deszczu przy otwieraniu bagażnika potrafi spłynąć do środka woda
5,0
Całokształt
Dla mnie idealne. Jakość wykończenia, trwałość i brak usterek, koszty utrzymania - przemawiają za tym autem. Łyżka dziegciu to utrata wartości (to plus dla kogoś poszukującego tego modelu) i mała pojemność bagaznika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super. 2.0 HDI to trwała i porządna jednostka. Brak jakichkolwiek awarii. W połączeniu z silnikiem elektrycznym moc jest naprawdę spora. Miło mieć możliwość użycia napędu 4x4
5,0
Skrzynia biegów
Ospała w trybie auto, dzika w trybie sport. Fajne są manetki przy kierownicy. Można "poprawić" bieg w dowolnym momencie, nie tylko przy ustawieniu manualnej pracy.
5,0
Układ jezdny
Brak zastrzeżeń. Prowadzi się pewnie niezależnie od prędkości. W porównaniu do 407 czuć większą bezwładność auta, zawieszenie jest też sztywniejsze.
Komfort
4,0
Widoczność
Przydała by się kamera cofania. Niby czujniki przód/tył rozwiązują problemy na parkingu, ale wole prawdziwy obraz sytuacji. Spore słupki tylne. Za to widoczność przez szklany dach - doskonała, co doceniają dzieci i pasażerowie.
4,0
Ergonomia
Z przodu uchwyty na napoje zasłaniają nawigację. Ciężko położyć smartfona, ale moj 5-calowiec podróżuje w podłokietniku, przy okazji się ładując.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4 strefowa klimatyzacja jest po prostu doskonała. Miłe jest ogrzewania postojowe, które potrafi też schłodzić auto o konkretnej godzinie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brdzo dużo miejsca w przedziale pasażerskim. W bagażniku już mniej, ale i tak całkiem sporo.
5,0
Wyciszenie
Powyżej 150km/h zaczyna się szum z zewnątrz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Skrzynia biegów w trybie auto odwdzięcza się niskim spalaniem. Średnia wartość u mnie to ~5,5L a biorąc pod uwagę sporą masę auta i to że 1/3 przebiegu odbywa się w mieście, to jest super. W trybie sportowym spalanie wzrasta do wartości proporcjonalnych do użycia mocy. Przeglądy tanio, o ile nie w ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
Podobne auta z znaczkami z niemiec to 1/3 wyższa cena, przy gorszym wyposażeniu. Biorąc pod uwagę silnik hybrydowy, tak naprawdę nie ma z czym porównać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nigdy nie wydarzyło. Żadnych awarii, serio.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej - auto jest póki co niezawodne.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HYbrid4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I RXH