Układ elektryczny
: Pseudo Napęd 4x4 naprawdę działa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Skrzypi przy dużych mrozach
5,0
Całokształt
Bardzo fajne wozidło
Wrażenia
5,0
Silnik
Tutaj raczej napęd połączony. Z przodu znany diesel 163 km, z tyłu elektryk, sprawdza się to całkiem fajnie.
3,0
Skrzynia biegów
Niestety jeden ze słabszych elementów auta. Zrobotyzowanych manual który dopiero w trybie sport jest w miarę szybki, chociaż poprawili zachowanie skrzyni softem w 2013
4,0
Układ jezdny
Całkiem przyzwoity
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko dobrze bo na początku ciężko było mi przyzwyczaić się do masywnych słupków przednich.
4,0
Ergonomia
Brakuje trochę dodatkowych schowków, co nie znaczy że ich nie ma, kwestia przyzwyczajenia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, podgrzewane fotele bardzo komfortowe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze.
5,0
Wyciszenie
Auto naprawdę dobrze wyciszone
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko dobrze bo producent obiecywał 4 a jest 6,5 l/100 km w mieście, co i tak uważam za dobry wynik jak na 2 tonowe kombi
3,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj tylko przeciętnie, 170 tys to chyba trochę za dużo. Realne ceny zakupu na wyprzedaży rocznika lub z dobrym rabatem o 40 tys niższe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie bez zastrzeżeń.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
[l/100km]