Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I RXH

D.D, 8 lat temu
Silnik 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Auto bardzo wyciszone,przy trybie sport nabiera znacznego wigoru(wystarczający)Bardzo dobrze wykończony smiało może konkurować z klasą premium,świetnie wyposażony,ekonomiczny srednie spalanie mieszane 6-7L.Ja polecam niedowiarkom Peugeot i Citroen juz od 10lat poprwił swoją niezawodność jedny minus to utrata wartości auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HYbrid4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I RXH