Dobry pomysł na auto. Gorzej z jego realizacją. Od hybrydy Lexusa Peugeota dzielą lata świetlne. Fantastyczne wnętrze. Kiepski silnik. Duży spadek wartości samochodu. Brak nowoczesnym systemów wspomagających kierowcę.
Wrażenia
3,0
Silnik
podawane katalogowo średnie spalanie 4,8 l/100km jest fikcją. Spokojna jazda na trasie zgodnie z przepisami to 6,5l, a miasto min. 8,5l/100km.
2,0
Skrzynia biegów
zautomatyzowana skrzynia jest porażką. Nawey w trybie sport. Nie umywa się do DSG lub zwykłych niemieckich automatów. Na trasie wyprzedzanie to ryzyko. Ponadto często blokuje ją komputer.
3,0
Układ jezdny
stworzony na autostrady. na polskie drogi za twardy.
Komfort
4,0
Widoczność
szerokie przednie słupki. Należy uważać na przejściach dla pieszych. szkoda, że nie ma kamery cofania.
5,0
Ergonomia
brawa dla pana Bażydły, który zaprojektował wnętrze. Polak potrafi. Doskonała jakość materiałów wykończeniowych i spasowanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasem paruje przednia szyba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przyzwoicie. Fotele mogłyby mieć lepsze boczne trzymanie.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 150 km/h nie da się rozmawiać. Koszmar
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miałoby być cudo techniki.
4,0
Stosunek jakość/cena
A6 allroad z takim wyposażeniem jest 40% droższy. Gwarantuje jednak lepsze doznania z jazdy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
często wyskakują błędy, które musi kasować serwis.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
[l/100km]