Szukaj

Oceny Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014

Podsumowanie 10 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,53
średnia ocena z 10 ocen
8% lepiej od średniej w segmencie
90%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014

4,4
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Bardzo fajne, nieoczywiste kombi, lekko podwyższone względem zwykłego 508 z dołożonymi plastikami a'la suv i dodatkowo pędzoną ośką tylnią (może się przydać w trudniejszych warunkach- w dobrych nie czuć różnicy). Duże, wygodne auto z (tylko) przyzwoitym bagażnikiem. Sporo miejsca w środku, super wyposażone, wygodne, ładne i przyzwoicie wykończone. Minusem jest brak miejsca na portfel czy telefon w konsoli centralnej. Natomiast in plus z małych...
4,3
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
5 gwiazdek za stosunek cena/jakość/bezawaryjność/wyposażenie/wielkość/rok. Ogólnie porównywałem wiele aut i nic ciekawszego (z napędem lepszym od FWD/RWD nie znalazłem). Fajne i duże auto, wygodne, dobrze wykończone (miękkie plastiki, nowoczesny design, fajna skóra, doskonałe wyposażenie) z przyzwoitymi osiągami i naprawdę fajnym spalaniem w mieści (poza miastem jak to duży diesel- też nieźle).
4,9
~Przemek
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dla mnie idealne. Jakość wykończenia, trwałość i brak usterek, koszty utrzymania - przemawiają za tym autem. Łyżka dziegciu to utrata wartości (to plus dla kogoś poszukującego tego modelu) i mała pojemność bagaznika.
4,6
~D.D
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Auto bardzo wyciszone,przy trybie sport nabiera znacznego wigoru(wystarczający)Bardzo dobrze wykończony smiało może konkurować z klasą premium,świetnie wyposażony,ekonomiczny srednie spalanie mieszane 6-7L.Ja polecam niedowiarkom Peugeot i Citroen juz od 10lat poprwił swoją niezawodność jedny minus to utrata wartości auta.
3,5
~Marek
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dobry pomysł na auto. Gorzej z jego realizacją. Od hybrydy Lexusa Peugeota dzielą lata świetlne. Fantastyczne wnętrze. Kiepski silnik. Duży spadek wartości samochodu. Brak nowoczesnym systemów wspomagających kierowcę.
4,6
~milo
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Przyjemne w jeździe, Trochę zbyt twarde zawieszenie. Dobry silnik.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Łukasz
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
4,8
~Andrzej
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Chyba najlepszy pod wzgledem żywotności silinik diesla. Zero problemów. (Silnik)
5,0
~Importer
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
4,4
~Ibiz
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Tutaj raczej napęd połączony. Z przodu znany diesel 163 km, z tyłu elektryk, sprawdza się to całkiem fajnie. (Silnik)
Peugeot 508 I RXH