to moja druga 505-tka, tym samochodem nie da sie po prostu jezdzic, za to mozna go bardzo polubic; wszystkich zainteresowanych zlotem milosnikow i uzytkownikow Peugeot´a 505 prosze o kontakt: lakilukk@wp.pl
Wrażenia
5,0
Silnik
silniki diesel´a w tym modelu byly konkurencja dla mercedesowskich
5,0
Skrzynia biegów
automat sterowany linka z funkcja kick-down. czy trzeba czegos wiecej?
5,0
Układ jezdny
nierownosci wytlumia znakomicie, trzymanie na zakretach zadowalajace; jednak o zawieszenie w 505 trzeba dbac, a jest delikatne
Komfort
5,0
Widoczność
od kiedy jezdze 505 w kazdym innym samochodzie brakuje mi widocznosci
4,0
Ergonomia
w latach 90-tych stala na najwyzszym poziomie, dzisiaj niektore rzeczy moga draznic
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
z przedna szyba nigdy nie ma problemu zima, latem bez klimatyzacji czasem trudno wytrzymac ale co w tym dziwnego :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pozostawiam to bez komentarza, spalismy w nim po imprezie w pieciu, jeden w bagazniku..
3,0
Wyciszenie
bardzo przeszkadza mi to, ze kiedy ustawiam nawiewy na ´zimne powietrze do wnetrza´, razem z powietrzem zaczyna wlatywac takze bardzo glosne powietrze - silnik slychac wtedy znacznie lepiej..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
od 7,5 (na trasie 90km/h) do 13 (na 100km wyciskalem go do oporu po miescie)
5,0
Stosunek jakość/cena
Lakiluk
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest ich wiele, trzeba dbac
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jesli zadba sie o drobiazgi nie trzeba obawiac sie powaznych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 105KM 77kW
[l/100km]