Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 5008 II Crossover

crossway, 5 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 5008 II Crossover 2.0 BlueHDI 180KM 132kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Cichy i dużo miejsca. Dobrze wygląda
Zawieszenie : Ciche
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Inne : Jakoś wnętrza. 30% jest dobrej jakości reszta jak w Fabii tylko że samochód w salonie kosztuje 190 tyś.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy, teoretycznie dużo mocy ale czegoś brakuje. Powiedziałbym nawet że muł
5,0
Skrzynia biegów
Tutaj nie mam zastrzeżeń. Bardzo dobrze się sprawuje.
5,0
Układ jezdny
Dobry promień skrętu, dobrze trzyma się zakrętów. Wrażliwy na podmuchy wiatru. Oglądałem różne testy w internecie nikt o tym nie wspomniał.
3,0
Karoseria
Maska lata przy większych prędkościach. Cienka jak blacha którą kryje się dachy. Wszystkie ozdobniki jakby podważyć dałoby się oderwać. Chromowane elementy udają metal.
Komfort
5,0
Widoczność
dobra
4,0
Ergonomia
Dobra jak np: - super liczniki/nawigacja oraz komputer pokładowy - fajne przełączniki, czytelne, dużo wstawek z prawdziwego metalu - nic nie trzeszczy i nie świszczy ale: - spryskiwacze w wycieraczkach to pomyłka - jestem pewien że będzie z tym problem - mało światła na tylnej kanapie - wnętrza jest tak "sprytnie" zaprojektowane aby na pierwszy rzut oka (w salonie, na ulicy, przy jeździe próbnej) mieć złudzenie że jest wysokiej jakości. Tam gdzie sięga wzrok użyte są dobre miękkie materiały. Wystarczy że w świetle dziennym zajrzysz do tyłu, do bagażnika czy poniżej kierownicy i zobaczysz że to wszystko pic na wodę. Plastik, plastik i jeszcze raz plastik i to taki który łatwo uszkodzić. Przypomina wyglądem taki z samochodów dostawczych/roboczych. Oszczędność na materiałach przy takiej cenie to już "januszostwo". Jest też problem z ich spasowaniem. Przykładów niestety mógłbym przytoczyć ze 20.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby ok ale jest coś na rzeczy. Gubi się z utrzymywaniem zadanej temperatury. Jak chcesz 21st to trzeba ustawić 19st a czasem to 19st będzie za zimno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca wszędzie. Nic nie przeszkadza. Ktoś pisał że tunel środkowy przeszkadza przy opieraniu się o niego kolanem. Nie wiem dlaczego bo ja nic takiego nie zaobserwowałem.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho nawet przy dużych prędkościach. Nie słychać świstów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali więcej niż napisano ale do zniesienia. Liczyłem na mniej
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena wyjściowa jest grubą przesadą. Powinny kosztować 40 tyś mniej albo poprawić wnętrze i karoserię.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj obawiam się że będa pojawiać się często. Do tej porty czyli 1,5 miesiąca miałem 3 różne "usteki". 1. Otwieranie klapy nogą - czasem nie działa 2. Otwieranie przy łapaniu za klamkę - raz nie działało jak wróciłem ze sklepu po 30 min już było ok 3. Kontrolka Add blue nie chciała zgasnąć mimo że nalałem do pełna. Potrzebny był reset na serwisie 4. Zawiesił się ekran komputera pokładowego ale sam się zrestartował po 5 min
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na ten moment nie było

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDI 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 5008 II Crossover