Uważam, że obecnie nie ma żadnego SUV-a, który dorówna 5008 w kwestii jakość – cena.
Wrażenia
5,0
Silnik
Klasyczna dwulitrowa jednostka PSA używana przez zarówno Volvo jak Mitsubishi uznana za jedną z najlepszych konstrukcji wysokoprężnych na świecie. Silnik oszczędny z dużym potencjałem.
4,0
Skrzynia biegów
Może nieco powolna, ale poza tym bez zarzutu, zmienia biegi płynnie bez szarpnięć. Zdecydowanie szybsza od jednostek dwuprzęgłowych i na pewno „bezpieczniejsza” jeżeli chodzi o ewentualne awarie.
5,0
Układ jezdny
Czasem odnoszę wrażenie, że jestem zbędny, samochód prowadzi się bajecznie łatwo, żadnej nadsterowności bądź podsterowności, jest całkowicie neutralny i pomaga kierowcy w każdej sytuacji.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
[l/100km]